וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההדלפות מ”הישרדות”: עבודות שירות לאחד הנאשמים

22.1.2012 / 13:37

בית המשפט הכריע כי בן ברייר, שהיה חלק מהצוות שעסק בפריצה לחשבונות הדואר האלקטרוני יבצע 220 שעות של עבודות שירות, הכרעה נוספת לנאשם השני תינתן בהמשך

בן ברייר, מי שהיה חלק מצוות שעסק בפריצה לחשבונות פייסבוק ודואר אלקטרוני ובמסגרתה הדליף את ליין-אפ הגמר של "הישרדות אולסטארס", לא הורשע במעשים והוא נידון ל-220 שעות שירות לתועלת הציבור.

בפסק דין שניתן ביום חמישי בבית משפט השלום בתל-אביב יפו נקבע כי ברייר, שהיה קטין בעת ביצוע המעשים, "הפנים את חומרת מעשיו – הכל כשחלקו בביצוע העבירות נופל משמעותית מחלקו של נאשם 1 בכל הפרשה".

אותו נאשם 1 הוא אילן ספקטור, הוא הודה בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום והכרעה בעניינו טרם ניתנה. ספקטור היה זה שחדר למעשה לאותם חשבונות והוציא מהם את המידע הסודי שהוצא מתוך מחשביהם של אנשי הפקת "הישרדות" וחשף את שמות המתמודדים שעלו לגמר.

במעשיו נעזר בברייר אשר יצר דף שהתחזה לדף כניסה לפייסבוק וגנב את הפרטים האישיים שהוזנו אליו, והוא היה זה שהעביר את המידע לבלוג אנונימי בשם "אגוז צרפתי" באתר תפוז, אשר פירסם ספוילרים על התפתחויות בתכניות ריאליטי.

"בעידן של היום, שבו תקשורת אלקטרונית הינה חלק מצורת התנהלות אישית ועסקית כאחד, עבירות של חדירה לחומר ממוחשב מחוללות פגיעה ממשית בתפקוד השוטף והרגיל ויש בהן גם כדי להסב נזק כלכלי ניכר", כתב סגן נשיא בית הדין השופט מרדכי פלד. בערוץ 10 מסרו עם פרסום הפרשה, בספטמבר 2010, כי בעקבות ההדלפה "נגרם לערוץ נזק אדיר" ומסרו: "צר לנו שגורמים פליליים פעלו במטרה לנסות ולחבל בזדון בחוויית הצפייה של מאות אלפי צופים". את "הישרדות" מפיקה חברת "אבוט-רייף-המאירי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully