וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: פרס המנכ"ל לדני דבורין ושמעון וילנאי

22.1.2012 / 15:21

דבורין, איש הספורט הוותיק של קול ישראל ו-וילנאי, הכתב לענייני החקלאות והתעשייה, הם חתני פרס מנכ"ל רשות השידור

כתבי קול ישראל דני דבורין ושמעון וילנאי יקבלו את פרס מנכ"ל רשות השידור השנתי על שם אילן רועה, המוענק לכתבים מצטיינים מזה 12 שנים. וילנאי, כתב לענייניי חקלאות ותעשייה המשמש גם ככתב אזורי בנגב ובגליל, ודבורין, מגיש "שירים ושערים", יקבלו את הפרס ממנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם וממנהל הרדיו, מיקי מירו.

"שמעון וילנאי ודני דבורין היוו ומהווים במשך שנים רבות את סמל החריצות והמקצועיות, המלווה בהתלהבות ובתשוקה בלתי נלאית לעבודתם גם בחלוף השנים ואשר יכולים לשמש אות ומופת לכתבים צעירים", נמסר בהודעת הרשות.

שמעון וילנאי החל את עבודתו בקול ישראל בשנת 1970 בתכנית הספורט היומית "היום בספורט" שימש ככתב בתחומים שונים, ובהם כתב לענייני משטרה בגוש דן, כתב לענייני חקלאות ותעשייה. כיום הוא משמש בנוסף לכיסוי תחום החקלאות , ככתב הנגב והגליל. בין פעילותיו שימש גם כיו"ר ועד העיתונאים של קול ישראל בתל-אביב, וכיום מכהן כסגן יו"ר וחבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל-אביב.

דני דבורין משדר בקול ישראל מזה 42 שנים. בשנת 1983 מונה לראש דסק הספורט. מאז 2005 הוא מגיש את "שירים ושערים", ובמהלך שנות עבודתו סיקר 9 אליפויות עולם בכדורגל, 6 אולימפיאדות, יותר מ-30 משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל ומאות משחקים ואירועי ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully