וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: חלק מהקיצוצים הוקפאו

23.1.2012 / 14:58

פעולות ועד העובדים נשאו פרי: הנהלת העיתון הקפיאה למשך שבועיים את הקיצוצים שתוכננו במערכת התוכן והגרפיקה

הנהלת עיתון הארץ הסכימה להקפיא חלק מהקיצוצים שתוכננו בקרוב במערכת העיתון, זאת בעקבות פגישה שהתקיימה לאחרונה עם נציגי וועד העובדים. ההנהלה הסכימה להשהות את הקיצוצים למשך שבועיים, זאת במטרה למצוא פתרונות שיביאו לפגיעה פחותה בעובדים.

לעובדים נודע כי ההחלטה לדחות את סגירת מוסף הספורט עליה נודע בשבוע שעבר לאחר שהופץ לעובדים העדכון על הצמצומים של המוסף, אינה קשורה לבקשת הוועד אלא לשיקולים פנימיים של ההנהלה. הצעדים שכן הוקפאו הם קיצוצים בתוכן ובעבודת הגרפיקה.

בוועד כועסים על פעולות חד צדדיות שעשתה הנהלת העיתון במסגרת קיצוצים שנעשו במערכת, במסגרתם פוטרו חמישה עובדים של מדור הספורט וצמצמו באופן משמעותי שעות עבודתם של גרפיקאים. בוועד אומרים כי פעולת אלה הינן הפרה של הסכמות קודמות שהושגו בינם לבין ההנהלה עם סיום סכסוך העבודה הקודם לפני שלוש שנים, אז השיקה ההנהלה תכנית קיצוצים נרחבת תוך סירוב לשתף בה את העובדים.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין הנציגים למו"ל העיתון עמוס שוקן, מנכ"ל העיתון רמי גז וסמנכ"לית האדמיניסטרציה נורית דרנגר. למרות ההתקדמות, כביכול, במגעים את מול ההנהלה - בוועד מציינים שהאופציה לסכסוך עבודה עדיין עומדת על הפרק, זאת למרות שהדד-ליין שהציבו להתקדמות בנושא מול ההנהלה עבר בשבוע שעבר.

עובדי העיתון מתכננים לקיים אסיפת עובדים נוספת בהקדם ולדון בה בצעדיהם הבאים.

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully