וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: ועד העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה

26.1.2012 / 12:36

"המשרה שלך בסכנה", נכתב בקריאת הוועד לעובדים, שיצאה לאחר החלטת הנהלת העיתון שלא להקפיא קיצוצים. "כל אחד מאיתנו יכול להיות המפוטר או המקוצץ הבא"

ועד עיתונאי הארץ הכריז על סכסוך עבודה, זאת בהמשך להחלטת הנהלת העיתון שלא להקפיא קיצוצים שנעשו במערכת הארץ ותכנונו של קיצוץ נוסף במערכת התוכן.

"עובד/ת הארץ TheMarker, המשרה שלך בסכנה", נכתב בקריאה לעובדים. "כל אחד מאתנו יכול להיות המפוטר או המקוצץ הבא. כל אחד מאתנו יכול לאבד את פרנסתו. אנחנו חייבים להיאבק על מקום העבודה שלנו ועל זכויותינו כעובדים".

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ועד העיתונאים זועם על פעולות חד צדדיות שעשתה הנהלת העיתון במסגרת קיצוצים שנעשו במערכת, במסגרתם פוטרו חמישה עובדים של מדור הספורט וצומצמו שעות עבודתם של גרפיקאים. במכתב שהעבירו להנהלה בשבוע שעבר באמצעות עו"ד אילן בומבך, טענו בוועד כי פעולות אלה הינן הפרה של הסכמות קודמות שהושגו בינם לבין ההנהלה עם סיום סכסוך העבודה הקודם לפני שלוש שנים, אז השיקה ההנהלה תכנית קיצוצים נרחבת תוך סירוב לשתף בה את העובדים. במכתב הזהירו כי סכסוך העבודה בפתח.

מחר (שישי) יקיים הוועד אסיפת עובדים דחופה בבית סוקולוב, בה ידונו הצעדים שינקטו בשבועות הקרובים. "אל תחשבי 'לי זה לא יקרה', אל תפחד להיאבק על זכויותיך. אי אפשר להתעלם מעובדים מאוגדים. נוכחותך באסיפה חשובה לך – ולחבריך שלידך", נכתב בקריאת הוועד.

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully