וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' עוזב את ONE ומצטרף למקומוני שוקן

1.2.2012 / 10:45

כדורגלן העבר ופרשן הספורט בהווה יכתוב באופן קבוע למקומוני הרשת החל מסוף השבוע הקרוב. ימשיך להגיש את תוכנית הספורט היומית ברדיו עם אופירה אסייג

פרשן הספורט אייל ברקוביץ' עוזב את אתר הספורט ONE לאחר שנה ומצטרף לרשת מקומוני העיר ככותב קבוע. הוא יפרסם החל מסוף השבוע הקרוב טור ספורט שבועי שיתפרסם בכל עיתוני רשת שוקן ברחבי הארץ. במקביל ימשיך ברקוביץ' להגיש את תוכנית הספורט היומית ברדיו תל אביב עם אופירה אסייג.

בשוקן מתארים את הטור כ"נשכני שלא יעשה חשבון לשום גורם בעולם הספורט הישראלי". ברקוביץ', שימש בעבר פרשן ספורט בערוץ 10 ובערוץ 1. כמו כן הוא מגיש עם אופירה אסייג ופיני גרשון את תכנית הספורט של רדיו תל אביב. רשת "העיר" כולל מקומונים בפריסה ארצית, בהם עכבר העיר בתל אביב, כלבו בחיפה, כל העיר בירושלים, צומת השרון, כאן דרום וערי מודיעין.

אבי סולומון, מו"ל רשת העיר, אישר את הפרטים ואמר כי "גם ככותב אייל ברקוביץ' צריך חופש פעולה מלא, וברשת 'העיר' הוא יכול לקבל את זה. אנחנו שמחים על הצטרפותו של ברקו לסגל ובטוחים שהוא ילהטט גם על המקלדת".

ב-ONE מסרו בתגובה למהלך כי "אייל ברקוביץ' ממשיך להיות חלק ממשפחת ONE וזאת בתוכנית הספורט של ישראל 102FM בשיתוף ONE, תוכנית הספורט המאוזנת ביותר בישראל עם 132 אלף מאזינים מדי יום ע"פ סקר TGI המשודרת בפריסה ארצית ברדיו תל אביב, רדיו ירושלים רדיו חיפה רדיו דרום ורדיו גלי ישראל"

"לברקוביץ' מגוון פעילויות עם ONE במשך 5 השנים האחרונות. במהלך השנים אייל פרשן בגופי מדיה נוספת כגון משחקי הנבחרת בערוץ 10 פרשן של ערוץ 1 במשחק המרכזי וזאת במסגרת היחסים המצויינים בין הצדדים".

"אנו בטוחים שברקוביץ' ימשיך להשתתף בשנה הקרובה בפעילויות נוספות במסגרת ONE ומאחלים לאייל בהצלחה בטור החדש שלו במקומון", מסרו באתר. את תגובתו של ברקוביץ לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully