וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת האקרים על רדיו ללא הפסקה 103FM

1.2.2012 / 12:09

צוות אתר האינטרנט של התחנה זיהה את הפריצה, התגבר עליה והחליט לחסום את הגישה לאתר מחו"ל. מהתחנה נמסר: "המאזינים יכולים להמשיך ולהאזין לשידורי הרדיו באתר"

המתקפה על אתרים ישראלים לא פוסקת: באתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה 103FM מדווחים כי החליטו לחסום את הגישה אליו מחו"ל, וזאת עקב מתקפת האקרים שהחלה אתמול וממשיכה גם היום.

אמש (שלישי) נפל האתר של תחנת הרדיו למשך כחצי שעה והגישה אליו לא הייתה אפשרית, זאת בשל מתקפת האקרים שמקורה בחו"ל. צוות האתר זיהה את המתקפה וחסם אותה, אולם ניסיונות הפריצה לאתר, אליו נכנסים כחצי מיליון גולשים בחודש, נמשכות גם בשעה זו.

בימים האחרונים חווים אתרי אינטרנט של גופי תקשורת ישראלים מתקפות של האקרים. בתחילת השבוע הושבת אתר האינטרנט ynet מבית ידיעות תקשורת, לאחר שחווה מתקפה מאסיבית של האקרים במטרה להפילו, והגישה אליו נמנעה דקות ארוכות. בשבוע שעבר הופלו אתרי קבוצת "הארץ" למשך זמן רב. באתר "הארץ" באנגלית נכתב כי האקרים פרו-פלסטיניים עומדים מאחורי המתקפה, שמקביל לה נגרמו בעיות תקשורת בבניין המערכת.

סמנכ"ל הטכנולוגיות של רדיו ללא הפסקה, קובי אדרי, סיפר לוואלה! ברנז'ה כי הפריצה התגלתה אתמול בערב, כאשר אנשי התחנה לא הצליחו לעדכן את אתר האינטרנט. "ההאקרים התחילו להפציץ את האתר בפניות עד שהשרת קרס. זיהינו מספר גדול של כתובות IP מחו"ל, ולכן חסמנו את הגישה מחוץ לישראל. לפני חצי שנה שדרגנו את מערכת האבטחה של האתר, וכך נמנע נזק גדול יותר".

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול ואנו מקווים כי ייפתר במהרה. המאזינים יכולים להמשיך ולהאזין לשידורי הרדיו באתר רדיו ללא הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully