וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אודי הירש יערוך את NRG

4.2.2012 / 20:34

הירש, בעבר המשנה לעורך וואלה! ובאחרונה עורך "המגזין" של מעריב, יחליף בתפקיד את דורון כהן, שערך את האתר במשך 4 חודשים בלבד. NRG סבל מקיצוצים משמעותיים בשנה האחרונה

אודי הירש הוא העורך הבא של אתר NRG מבית מעריב. הוא יחליף בתפקיד את דורון כהן, שמונה לעורך האתר לפני ארבעה חודשים בלבד.

כהן מונה לעורך NRG לפני ארבעה חודשים. קודם למינויו התנהל NRG ללא עורך ראשי במשך כשנה, מאז פרש ארנון גל מהתפקיד, והוא פעל תחת ניהולה של שלומית חביב. במהלך תקופה זו סבל האתר מקיצוצים נרחבים בתקציביו שהביאו לקיצוץ בכמות התוכן ולמצוקת כוח אדם. על פי נתוני חודש דצמבר של הוועדה למדרוג, באתר NRG גולשים כ-600 אלף איש בחודש, והוא ממוקם במקום ה-12 בטבלת האתרים המובילים בישראל.

אודי הירש (36) הצטרף למעריב לפני חצי שנה ומוקם במערכת התרבות של העיתון. עם השקת המוסף ז'ורנל מונה הירש לתפקיד סגן העורך. לפני מספר שבועות עבר לשמש כעורך המגזין היומי המודפס של מעריב.

מינויו של הירש לתפקיד עורך NRG נחשב למינוי טבעי בקבוצה שכן מאחוריו ניסיון עשיר בעריכת אינטרנט. בניגוד לדורון כהן שעסק אך ורק בפרינט, הירש שימש במשך שנים ארוכות בשורה של תפקידים במחלקת התוכן של וואלה!, שהבכיר שבהם היה המשנה לעורך האתר.

בתחילת דרכו שימש כעורך מדור הספורט, בהמשך ערך את וואלה! תרבות ושימש כראש מחלקת החדשות של האתר. במקביל שימש הירש כפרשן הכדורסל של האתר וככותב בעיתון הארץ. כמו כן, הוא משמש כמרצה לעיתונות במכללה למנהל. בעברו היה הירש חלק מקבוצת מעריב וכיהן כסגן עורך המגזין "שם המשחק".

אודי הירש סרב להגיב. במעריב אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully