וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה שקד: "מנכ"ל רשות השידור פועל לפגוע בי"

5.2.2012 / 10:08

שקד, מנהל קול ישראל היוצא, שכנע את בית הדין לעבודה לשמוע את טענותיו נגד הליך מינוי מנהל הרדיו ודיון הוועדה של רשות השידור בנושא נדחה

סאגת מינויו של מנהל קול ישראל הולכת ומסתבכת. לאחר שבשבוע שעבר ביטל בית הדין לעבודה בירושלים את מינויו של מנהל הרדיו הנבחר, מיקי מירו, בשל פגם שנפל בהרכב הוועדה שבחרה בו וקבע כי יש לקיים מכרז נוסף לתפקיד, הוחלט כי גם המכרז הנוסף לא יתקיים היום כמתוכנן.

הסיבה לכך היא שאריה שקד, מנהל הרדיו היוצא אשר גם הוא מתמודד במכרז החוזר, שכנע את בית הדין לעבודה להקפיא את המכרז ולהחליפו בדיון בו יישמעו טענותיו כלפי ההליך. על כן, ונכון לשעה זו, ועדת המכרזים של רשות השידור לא תתכנס היום לביצוע המכרז הפנימי.

שקד טוען כי על חברי הוועדה הנוכחים לפסול עצמם מקבלת החלטה בנושא בשל סכסוכים ישנים שעומדים ביניהם. לדעת שקד, כפי שעולה מהעתירה שהגיש, מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם ואמיר גילת, יו"ר הוועד המנהל ויו"ר ועדת המכרזים, אינם נייטרלים בהצבעתם במקרה שלו. "יוני בן מנחם ידוע בעוינותו הרבה אלי וזאת עוד בטרם כניסתו לתפקיד", כתב שקד לבית המשפט. "הוא פעל בעבר ופועל עד היום לפגוע בי, במעמדי ובשכרי. היריבות רבת השנים בינו לביני היא דבר ידוע וגלוי לכל ולאחרונה הוא אף הגיש נגדי תלונה במשטרה על פגיעה בפרטיותו. לפיכך ברור לחלוטין כי הוא אינו יכול להיות חלק מהרכב הוועדה שבה דנים במועמדותי למנהל הרדיו". לגבי גילת טוען שקד כי הראשון אמר ש"לשכת ראש הממשלה אינה מעוניינת בו (בשקד) כמנהל קול ישראל". השופטת שרה שדיאור מבית הדין האזורי לעבודה בירושלים קיבלה את עתירתו וקבעה כי ביום שני יתקיים דיון בנושא במעמד הצדדים.

יש לציין כי משטרת ישראל המליצה להגיש כתב אישום נגד שקד על הדלפת מסמכים חסויים לערוץ 2 על מנת לטרפד את מינויו של בן מנחם.

אריה שקד מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "בית הדין אמר את דברו. עמדותיי נכתבו בכתב התביעה ואני מקווה שבית הדין יקבל ביום שני את ההחלטה הנכונה". ברשות השידור אישרו כי הוועדה לא תתכנס ביום ראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • קול ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully