וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: בוטל צו המניעה נגד בחירת מנהל קול ישראל

5.2.2012 / 12:15

אריה שקד, מנהל הרדיו היוצא, משך את עתירתו. התוצאה: הוועדה תתכנס היום ותאשר, ככל הנראה, את מינויו של מיקי מירו

לאחר שביום חמישי נעתר בית הדין לעבודה בירושלים לבקשתו של אריה שקד, מנהל קול ישראל הקודם, להקפיא את התכנסות וועדת המכרזים לבחירת מנהל חדש לרדיו – הבוקר (ראשון) הוא החליט למשוך את הבקשה.

עקב כך רשות השידור תקיים היום את המכרז כמתוכנן, והכנוס של ועדת המכרזים ייערך בשעות הצהריים. הוועדה צפויה לאשר את מינויו של מיקי מירו לתפקיד מנהל הרדיו, זאת לאחר שבית המשפט ביטל לאחרונה את מינויו אשר בוצע לפני חצי שנה עקב פגם שנפל בהרכב הוועדה שמינתה אותו.

גורם המעורב בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי בעתירתו של שקד בשבוע שעבר הוא לא הציג בפני בית הדין את כל החומרים הרלוונטיים – ואלה בכל מקרה היו מונעים ממנו מלהשתתף במכרז אותו ביקש לעכב. כך למשל, בחוות דעת של אגף תחום התפקידים המיוחדים בפרקליטות המדינה, ניתנה ההמלצה שקד יועבר, עד לפרישתו מרשות השידור, לתפקיד שבו לא יהיו בידיו סמכויות ניהול והוא לא יבצע תקפיד עיתונאי. זאת בהמשך להמלצת המשטרה להגיד נגדו כתב אישום בחשד כי העביר לערוץ 2 מסמכים מסווגים על מנת לטרפד את מינויו של יוני בן מנחם לתפקיד מנכ"ל הרשות עליו התמודדו השניים.

אריה שקד סרב להגיב, אך אישר כי משך הבוקר את בקשתו לצו מניעה. ברשות השידור מסרו כי "ועדת המכרזים לבחירת מנהל קול ישראל תתכנס היום כמתוכנן ותבחר את מנהל הרדיו, זאת לאחר שצו המניעה שהוצא על-ידי בית הדין לעבודה בירושלים בוטל הבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully