וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: צילומי "אלנבי" יוצאים לדרך, עוד תוכן בדרך?

5.2.2012 / 14:49

יוצאים מהקיפאון? ערוץ 10 מוציא לדרך צילומי דרמה חדשה, המבוססת על "אלנבי" של גדי טאוב. ערוץ 10: "חוזרים לעבודה"

בערוץ 10 לא מתכוונים להשאיר על המסך את הכמות הנוכחית של השידורים החוזרים למשך זמן רב, והפקות הסוגה העילית מתחילות לצאת לדרך. בערוץ יתחילו בצילומי סדרת הדרמה "אלנבי" המבוססת על ספרו של גדי טאוב כבר במהלך החודשים הקרובים, והיא צפויה לעלות לשידור בערוץ 10 במהלך השנה הקרובה.

את הסדרה תפיק עבור הערוץ חברת "ינוסן הפקות", שהפיקה את "עג'מי", "איים אבודים", "בטיפול" ו"הבורר". יביים אותה אסף ברנשטיין (במאי "החוב" המקורי) ויפיק אותה מוש דנון. לתפקידים הראשיים לוהקו אביב אלוש, מורן אטיאס, רומי אבולעפיה, ג'וליה לוי בוקן, גיא אריאלי, נדב נייטס ומיקי לאון. הסדרה סובבת סביב בר-מועדון קטן ברחוב אלנבי המאכלס טיפוסי שוליים שונים.

בשנה החולפת נקלע ערוץ 10 למשבר כלכלי עמוק עקב ההאטה בשוק הפרסום, בעקבותיו לא שילם את חובו למדינה העומד על סך של 60 מיליון שקלים. אי תשלום החוב איים על הארכת זיכיון השידורים שלו, מה שהביא להקפאת הפקות ותכניות חדשות. על ההפקות שהוקפאו היו השנייה של "טריני וסוזנה", תכנית המערכונים "היהודים באים" ותוכניות הריאליטי "אקסטרים מייקאובר" ו"מאורגנים". הפקות התכניות אותן מפיקה לערוץ חברת אבוט-המאירי, "הישרדות VIP", "היפה והחנון", המשיכו כסדרן והן ישודרו בעונת הקיץ. זיכיונו של הערוץ הוארך בשנה, בעקבות מתן חוות-דעת מיוחדת של היועץ המשפטי לממשלה, אולם המשבר הביא למחסור בתוכן המיועד לשידור.

בערוץ ימשיכו לשדר את השעשועון "לעוף על המיליון" ואת תכניות התחקירים "המקור" ו"פנים אמיתיות". כמו כן רכש הערוץ את הדוקו-ריאליטי "חי בלה לה לנד" של חברת yes. כמו כן לא מן הנמנע כי גם סדרת הדוקו-ריאליטי "מעושרות" של אורנה בן-דור, תמשיך לעונה נוספת.

מערוץ 10 נמסר: "אחרי חורף של רב אירועים ואקשן עם הסדרה 'אחת אפס אפס', אנחנו שמחים להתחיל צילומים של עוד סדרת דרמה איכותית. אנחנו רואים חשיבות גדולה בהפקה והבאה לשידור של סדרה כמו 'אלנבי' משום שמעבר לאיכותה הדרמתית היא מאירה לנו סוגיות חברתיות לא פשוטות. אמנם עוד לא יצאנו לגמרי מהמשבר, אבל אנחנו בהחלט חוזרים כבר לעבודה בכל הקשור לתכנים מסוגה עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully