וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דקל נפרד: "חייבים לשמור על השידור הציבורי"

6.2.2012 / 10:44

דקל, שיהיה מפקד גלי צה"ל הבא, הודה בשידור האחרון של "הכל דיבורים" בהנחייתו לראשי קול ישראל, "שתמכו בי גם אם זה לא היה להם קל"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות קול ישראל)

בבוקר שאחרי ההודעה על מינויו למפקד גלי צה"ל, הגיע ירון דקל לאולפן 3 ברשת ב' של קול ישראל והתיישב מאחורי המיקרופון בפעם האחרונה. אחרי מונולוג קצר שבו הודה למאזיני תכניתו "הכל דיבורים", הצטרפו אליו באולפן הכתבים הבכירים כרמלה מנשה, עדי מאירי, יעל איילון ויואב קרקובסקי שנפרדו ממנו, כאשר את השידור הוביל יוסי הדר אשר ישמש לדקל כמחליף זמני בהגשת התכנית.

"הבוקר אני מבקש לומר לכם המאזינים תודה על ההאזנה לתכנית ועל האמון שקיבלתי מכם בארבע וחצי השנים האחרונות", אמר דקל בפתח דבריו. "תודה שהייתם בצד השני של הרדיו או האינטרנט ותודה גם על הביקורת שהטחתם בי ובתכנית. מכל מלמדי השכלתי". דקל הודה לאנשי רשות השידור וציין את מנהל הרדיו הקודם, אריה שקד והמנהל הנוכחי מיקי מירו "שנתנו בי אמון ותמכו בתכנית, על תכניה, גם אם לעיתים לא היה להם קל לעכל".

"לפני כמעט שלושים שנה התחלתי את דרכי כחייל צעיר בגלי צה"ל, לשם אני חוזר כמפקד", עדכן קדל את מאזיניו. "אחרי שנים בתחנה הצבאית, בקול ישראל בערוץ הראשון וגם בחדשות ערוץ שתים, ברור לי שעיתונות חופשית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, ובלעדיה אי אפשר. יש רבים והולכים שלא מבינים זאת, וחבל. עלינו לעמוד בפרץ ולשדר. לא לחשוש לשאול את השאלות הקשות, לא לפחוד מאימתם של בעלי האינטרס. ויחד עם זאת להיות קשובים לביקורת המותחת בתקשורת. ולדעת לתקן, לדעת להשתנות. החוכמה איננה מרוכזת כולה בצד הזה של המיקרופון", אמר.

כרמלה מנשה מחמיאה לאהוד ברק

לאחר שסיים את דבריו אמר יוסי הדר, שישמש לדקל כמחליף זמני, כי "האולפן עמוס לעייפה בקול אנשי קול ישראל, גם באולפן וגם מעבר לזכוכית, ואי אפשר שלא לראות את הדמעות". לשאלה אם עוד יחזור לרשות השידור ענה דקל להדר: "אני רק בן 47, אתה לא מאחל לי שזה יהיה התפקיד האחרון שלי".

"התחלתי בגלי צה"ל ככתב צעיר, קולגה של כרמלה. בהמשך הייתי בערוץ 1 ובערוץ 2 ושוב חוזר חלילה - מיקרופון מצלמה, מצלמה מיקרופון; זה ממכר וזה כיף - אבל יש עוד תפקידים בתקשורת", הוסיף דקל. כרמלה מנשה, שבחרה להחמיא לשר הביטחון, אמרה לדקל בשידור: "אני פשוט מצטערת שאתה עוזב, ואם אפשר להגיד מילה טובה לשר הביטחון - הוא עשה אתמול שני מינויים מצוינים. מפקד חיל האוויר ומפקד גלי צה"ל".

"בוקר טוב אהוד ברק, מצאת את הנשק נגד איראן – משדר", אמר הכתב לענייני מפלגות של קול ישראל, יואב קרקובסקי "הרי ברשת ב' היה ירון דקל נשק יום הדין. בתקופה כזו של מתיחות ביטחונית, שר הבטחון יודע מה הוא עושה".

"אנחנו קצת חוששים, הוסיף קרקובסקי בשם אנשי קול ישראל. "בגלי צה"ל הבינו שאם לא מנצחים את קול ישראל - אז לוקחים את האנשים של קול ישראל. מרזי בקראי ועד שלי יחימוביץ . אבל אנחנו נמשיך להכות במתחרים כאילו אין ירון דקל מאחורי הסקאלה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully