וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ ומעריב מציגים: מלחמת הבנים

8.2.2012 / 12:17

במעריב החליטו להבליט היום את הרשעת רוני שוקן, בנו של מו"ל הארץ בנהיגה בשכרות. לפני שבועיים פרסמו בהארץ שעומר דנקנר, בנו של מו"ל מעריב, נחקר בחשד שהימר באתר לא חוקי

האם המאבק בין מעריב להארץ עובר לפסים אישיים? 8,550 נהגים נתפסו בשנת 2009 כשהם נוהגים בשכרות, אבל במעריב החליטו היום להבליט עבריין תנועה אחד שנתפס באותה שנה. בעיתון פורסמה הבוקר (רביעי) ידיעה ובה דווח על כך שרוני שוקן, בנו של מו"ל עיתון הארץ עמוס שוקן, הורשע בנהיגה בשכרות. מדובר בעבירה שביצע שוקן הבן לפני שלוש שנים, ופסק הדין ניתן בשבוע שעבר ובעקבותיו נפסל רישיונו של שוקן למשך שנתיים. הידיעה פורסמה במקום בולט בעמוד 8, כשלידה, בנפח קטן הרבה יותר, מופיעה הידיעה על נצחונה של זהבה גלאון בבחירות לראשות מרצ. כותרת הידיעה היא "רוני שוקן הורשע בנהיגה בשכרות" ובכותרת המשנה מצוין כי הוא בנו של מו"ל עיתון הארץ. במרכז הידיעה הוצבה תמונתו של הבן המורשע.

לפני שבועיים היה זה עיתון הארץ שהבליט ידיעה שלילית על בנו של בעל השליטה בעיתון מעריב, נוחי דנקנר, המשמש גם כדירקטור במעריב. הארץ פרסם, עם הפנייה בולטת מהעמוד הראשי, כי עומר דנקנר נחקר במשטרה תחת אזהרה בחשד כי הימר באתר ההימורים "טקסס הולדם", שלוש שנים קודם. גם לידיעה זו הוצמדה תמונה בולטת, הפעם של דנקנר הבן.

החקירה בנושא אתר ההימורים פורסמה גם באתרי אינטרנט, כגון ynet מבית ידיעות אחרונות, אולם שם לא הזכירו את שמו של עומר דנקנר כאחד מהנחקרים. דבר החקירה נגד דנקנר הבן פורסם רק בעיתון הארץ, בידיעה של יניב קובוביץ'. עם הפרסום בעיתון הארץ מסר רני רהב בשם משפחת דנקנר כי "לפני כשלוש שנים כשהיה סטודנט בן 24 שיחק - כמו עשרות אלפי צעירים ישראלים שעושים זאת מדי יום - במשחק הפופולרי 'טקסס הולדם' ברשת האינטרנט. לא היה ידוע לו שהמשחק אסור בשטח מדינת ישראל".

רוני שוקן מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה כי "מעריב פנו אלי אתמול לבקש את תגובתי לידיעה, ואותה הם פרסמו במלואה. לשאלתכם בדבר המוטיבציה בפרסום – אני לא יודע, וחושב שהכתובת המתאימה לשאלה היא מעריב".

כתבת מעריב זוהר שחר לוי מסרה "אני לא מגיבה". ממערכת עיתון מעריב נמסר: "רוני שוקן, שהוא עורך דין, דובר של עמותה ציבורית, בנו של מו"ל הארץ ולימים אולי יהיה אחד מבעלי העיתון, הורשע בעבירה חמורה מאוד. בית המשפט העליון פסק כי נהיגה בשכרות היא אחת הרעות החולות המסוכנות ביותר בחברה הישראלית. לא יכולה להיות מחלוקת על החשיבות הציבורית שבפרסום ידיעה זו וכל טענה אחרת משוללת כל אחיזה במציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully