וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת מגזין קוסמופוליטן ישראל התפטרה

8.2.2012 / 15:04

רינת זיו, עורכת המגזין, הודיעה להנהלה כי היא עוזבת לאחר שנתיים בתפקיד. זיו: "אני בטוחה שהמגזין יילך ויפרח"

עורכת מגזין "קוסמופוליטן ישראל", רינת זיו, הודיעה להנהלה על עזיבתה את המגזין בתום שנתיים בתפקיד, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בקבוצת 'מרקעי תקשורת' שבבעלות איש העסקים אלי עזור, המוציאה לאור את המגזין, תרים בימים אלה אחר מועמדים להחליפה בתפקיד.

גיליון פברואר הוא האחרון בעריכתה של זיו, והוא יוצא בפורמט חדש של עיצוב ותוכן שהוקבלו לעיצוב החדש שהושק לאחרונה במהדורת קוסמופוליטן העולמי. זיו היתה זו שהופקדה על הטמעת הפורמט החדש של המגזין. היא החליפה בתפקיד את מאיה פולק. קודם לתפקידה בקוסמופוליטן שימשה זיו כעורכת במוסף "זמנים מודרניים" של ידיעות, במגזין מנטה ובמגזין בלייזר, וכן הקימה וערכה את ערוץ הגברים באתר מאקו.

מגזין "קוסמופוליטן" נרכש בספטמבר האחרון על ידי קבוצת התקשורת של אלי עזור שמוציאה לאור בין היתר את עיתון "הג'רוזלם פוסט", את העיתון "ישראל פוסט" ומפעילה את תחנות הרדיו האזורי רדיו ללא הפסקה ורדיו אקו 99FM. המגזין הופץ בעבר על ידי קבוצת SBC ועם התפרקותה הופסקה הפצתו למספר חודשים, עד לעסקת הרכישה על ידי עזור שאוששה את מצבו.

רינת זיו אישרה את הפרטים ומסרה: "אני מודה למערכת בניו יורק על האמון והפרגון שזכיתי להם, לג'רוזלם פוסט על שנתיים מעשירות ומאתגרות ומאחלת הצלחה לצוות העושות במלאכה. אני שמחה להשאיר אחרי מגזין צעיר ובועט שקנה לו קהל נאמן ובטוחה שעוד יגדל ויפרח".

מנכ"ל ג'רוזלם פוסט, רונית חסין-הוכמן, מסרה בתגובה: "רינת זיו משאירה אחריה מגזין עדכני, מסוגנן ומוקפד – כמו שרינת זיו יודעת לעשות בחן רב ובכישרון גדול. אני מודה לרינת על שנתיים פוריות, בהן הובילה את הקו של המגזין בשילוב מנצח עם המערכת האמריקאית, ומיצבה אותו כמגזין מוביל לנשים צעירות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully