וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנה: יהורם דילמאני עוזב את וואלה!

מערכת וואלה!

9.2.2012 / 9:16

סמנכ"ל התוכן של החברה מסיים את תפקידו ויוצא לדרך חדשה. אילן ישועה: "יהורם היה אחראי אישית לבנייתה המוצלחת של מחלקת התוכן של האתר והוביל אותה להישגים רבים"

יהורם דילמאני הודיע להנהלת החברה כי לאחר 15 שנים בוואלה! ברצונו לסיים את תפקידו כסמנכ"ל התוכן של החברה ולצאת לדרך חדשה. הוא יפנה את מקומו בעוד כחודשיים.

דילמאני (40) החל לעבוד בוואלה! ב-1997 וכיהן במגוון תפקידים במערך התוכן של החברה. בשנת 2004 מונה לסמנכ"ל התוכן. דילמאני היה שותף, בין היתר, להקמה ולעריכה של מגזין התוכן הראשון בוואלה! - "וואלה! היום", הקים וערך את וואלה! ספורט ושימש כסגן עורך ראשי. במסגרת תפקידו הנוכחי הוא פיתח את מערך התוכן של וואלה!, הקים וניהל ערוצי תוכן רבים, ביניהם אתר הווידאו המשותף עם חברת yes ושירות ה-VOD של וואלה!.

גדי להב, העורך הראשי של וואלה!, יקבל אחריות מלאה לכל ערוצי התוכן אשר נוהלו עד עתה על ידי דילמאני. ערוצי הבידור של וואלה!, כגון VOD, מוזיקה ומשחקים, יועברו לאחריותו של סמנכ"ל המוצרים של החברה, עידו אשד.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! אמר היום (חמישי): "יהורם היה חבר רב ערך בשולחן ההנהלה של וואלה!. הוא משלב הבנה עיתונאית עמוקה עם הבנה רחבה של המדיה הדיגיטלית ויכולות ניהול מצוינות. יהורם היה אחראי אישית לבנייתה המוצלחת של מחלקת התוכן של האתר והוביל אותה להישגים רבים, ובכך היה אחד הגורמים החשובים לצמיחתה של החברה בשנים האחרונות. בשם ההנהלה וכל עובדי וואלה! אני מודה לו על מסירותו ושירותו היוצא מהכלל עבור החברה ומאחל לו הצלחה מלאה בהמשך דרכו".

יהורם דילמאני אמר: "אחרי 15 שנה בבית החם והאוהב שנקרא וואלה!, החלטתי שהגיע הזמן לעזוב ולמצוא הרים חדשים לטפס עליהם. אני משאיר אחריי מערך תוכן אדיר, עם אנשים מצוינים וצוות ניהולי מקצועי מהשורה הראשונה, שללא ספק יעמוד בפני כל האתגרים העומדים בפניו. אני מאחל הצלחה לגדי להב שנוטל את המושכות, ולכל אחד ואחד מעובדי מחלקת התוכן של וואלה!, בעבר ובהווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully