וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן סינמה מאריכה את שיתוף הפעולה עם ערוץ 10

12.2.2012 / 11:56

הקרן תשקיע בקולנוע הישראלי במשותף עם הערוץ בהיקף של 50 מיליון שקלים, עד למאי 2012. מנכ"ל הקרן: "הפוליטיקאים שניסו לפגוע בערוץ לא מבינים בגרוש"

ערוץ 10 מקבל אוויר נוסף לנשימה: קרן סינמה הודיעה היום (ראשון) על הארכת הסכם שיתוף הפעולה עם הערוץ בשלושה חודשים נוספים, עד חודש מאי 2012. בספטמבר 2011 חתמה הקרן על הסכם עם ערוץ 10, להשקעה משותפת בסרטי קולנוע ישראליים בהיקף של 50 מיליון ש"ח אולם בחודש בנובמבר החליטו בעלי המניות של קרן סינמה לדחות את אישור ההסכם, עד שיתבהר מצבו של הערוץ, לאור החלטת המדינה שלא להאריך את רישיון השידור שלו עקב חובותיו הכספיים.

"יש בי כעס רב על הפגיעה הטיפשית בערוץ 10. אני רוצה לשאול את אותם פוליטיקאים מלומדים שלא מבינים בגרוש בכלכלה ובחברה בפרט, בשביל מה היו צריכים לדקור את התינוק עם 10 דקירות בחזה, רק כדי לספר שהם מנסים להחיותו מחדש?", מסר בהודעת קרן סינמה שמעון ימין, מנכ"ל הקרן.

"ערוץ 10 הוא בבחינת פלא הבריאה בכלכלה הישראלית. מי מכיר מפעל תעשייתי המתנהל ללא הון עצמי וללא תמיכת המערכת הבנקאית ומחזור המכירות שלו הוא כ-300 מיליון ש"ח בשנה? יש בי כעס רב על הפגיעה האנושה במוניטין של ערוץ 10, משום שההון הוירטואלי שהערוץ בנה לעצמו נהרס ונפגע באופן משמעותי כתוצאה מהתנהלות המדינה כלפיו. תעשיית הפרסום והקולנוע בישראל האמינה בערוץ 10 ונתנה לו קרדיט שלא היה כמוהו בתעשיית הטלוויזיה בעוד שהמחוקק פעל להפיל את ערוץ 10", הוסיף ימין.

החוזה בין סינמה לערוץ 10 להפקת סרטי קולנוע עמד על 50 מיליון שקלים ונחתם לתקופה של 36 חודשים כאשר חלוקת ההכנסות היא 50% לכל צד באופן שווה. האחריות המקצועית על הפקת הסרטים בהיבטים המקצועיים והטכנולוגיים היא של ערוץ 10. קרן סינמה משקיעה בסדרות ובסרטים ישראליים. משנת 1991 גייסה הקרן 63 מיליון ש"ח, והשקיעה כ- 60 מיליון ש"ח בסרטי קולנוע ובסדרות טלוויזיה. בסוף שנת 2010 הועברה השליטה בשותף הכללי (חברת הניהול) של הקרן לידי שמעון ימין.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully