וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סולומון מונה לסמנכ"ל הסחר של קבוצת הארץ

12.2.2012 / 21:07

מו"ל רשת מקומוני שוקן בשנתיים האחרונות, אבי סולומון, מונה לתפקיד מנכ"ל הסחר של קבוצת הארץ. בנוסף, אחיה פריד יחליף את מירב דבורי-לוי כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה

אבי סולומון, מו?ל רשת המקומונים של קבוצת הארץ, מונה לתפקיד סמנכ?ל הסחר של קבוצת הארץ. סלומון שימש מאז שנת 2005 כעורך הראשי של רשת מקומוני שוקן ולפני כשנתיים מונה לתפקיד מו"ל רשת המקומונים במסגרת שינוי ארגוני שנערך במבנה הנהלת הרשת. עתה ישמש, כאמור, גם בתפקיד סמנכ"ל הסחר.

בהודעת הקבוצה נמסר כי "אבי מביא עמו ניסיון מוכח במיצוי יכולות מכירה, והיכרות מעמיקה של שוק העיתונות". עוד מסרה הערב הקבוצה על שינויים נוספים במערכי השיווק והסחר. סמנכ?ל השיווק, מירב דבורי-לוי, ביקשה מהנהלת הקבוצה לסיים את תפקידה ואת מקומה יתפוס אחיה פריד. "אחיה יביא לתפקידו החדש הן את הידע והניסיון שצבר בתפקידו בחטיבת הסחר והן את ניסיונו בתחום השיווק", מסרה קבוצת הארץ.
רמי גז, מנכ?ל קבוצת הארץ: "ברצוננו להודות מעומק הלב למירב על פעילותה ותרומתה להקמת מערך השיווק בקבוצת הארץ ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. אנו בטוחים שבהתארגנות החדשה אחיה ואבי יבססו את מה שהושג עד כה ויצעידו את החברה להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully