וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בכלכליסט: הדר קנה תסקר את תחום המשפט

13.2.2012 / 11:31

קנה, שתמשיך לסקר גם את תחומי המסים ורואי החשבון, מחליפה את איתי הר-אור. מישל אודי ימונה לכתב הבנקים - תפקיד שלא אויש מאז אוקטובר

סבב מינויים פנימיים בכלכליסט, על רקע הקיצוץ הרוחבי שבוצע באחרונה במערכת העיתון. הדר קנה, מוותיקות כתבי העיתון הכלכלי, מונתה לתפקיד כתבת המשפט הפלילי של העיתון במקומו של עו"ד איתי הר-אור, שמילא את התפקיד בארבע השנים האחרונות, ועזב אותו באחרונה לטובת תפקיד דובר לשכת עורכי הדין. קנה סיקרה עד עתה את תחומי המסים ורואי החשבון, והמשפט הפלילי יתווסף לתחומי הסיקור שלה.

את רון גרנות, מי שכתב וערך את מדור הרכילות העסקית של כלכליסט, "דיבידנדים", החליפה יסמין גיל, כתבת התעופה והתיירות וגם היא מקבלת תחום סיקור נוסף על אלה שבאחריותה. גרנות עזב את העיתון בדצמבר אחרי ארבע שנים, ונהפך לשותף במשרד יחסי הציבור "לייבוביץ'-גרנות תקשורת שיווקית". גיל החליפה אותו בתחילה באופן זמני והיא תמשיך לכתוב את המדור באופן קבוע.

את תפקיד כתב הבנקים של העיתון ימלא מישל אודי. מאז עזב את התפקיד תומר זלצר בחודש אוקטובר האחרון, בתום שנתיים וחצי בתפקיד, לא מונה כתב לתחום. זלצר עזב לטובת תפקיד עוזרו האישי של מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, אלי יונס.
מישל אודי שימש עד לאחרונה ככתב ועורך מדור שוק ההון בדסק האינטרנט של כלכליסט, ועתה כאמור יסקר עבור העיתון את תחום הבנקים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלכליסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully