וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת גלי צה"ל חזרה לשדר באינטרנט

13.2.2012 / 23:30

זאת לאחר שהוסדרה סוגיית התשלום שמעניק משרד הביטחון לחברת "ספיה", אשר תחת אחריותה שירותי הזרמת המדיה של מערכות משרד הביטחון

שבועיים לאחר שהושבתו, הוחזרו היום (שני) שידורי גלי צה"ל לאינטרנט. זאת לאחר שהוסדרה סוגיית התשלום שמעניק משרד הביטחון לחברת "ספיה" מקבוצת מטריקס, אשר תחת אחריותה נמצאים שירותי הזרמת המדיה של מערכות משרד הביטחון.

במהלך השבועיים האחרונים לא התאפשרה ההאזנה לגלי צה"ל ולגלגלצ דרך האינטרנט, והגישה לא הייתה אפשרית גם לארכיון המקוון של התחנה. גולשים שניסו להאזין לשידורים נתקלו בהודעה שהועלתה לאתר האינטרנט של התחנה הצבאית בה נמסר, כי "שירותי ההאזנה לשידורי גל"צ וגלגלצ דרך אתרי האינטרנט של התחנות הופסקו באופן יזום, שאינו נובע מסיבות טכניות".

בתחנה מסרו כי מדובר ב"בעיה ביורוקרטית" והוסיפו כי "השעיית השירות הינה זמנית. נשוב ונציע את שירותי ההאזנה והצפייה של שתי התחנות בהקדם האפשרי. עם הגולשים הסליחה".

עתה, כאמור, הוסדר נושא התשלום של משרד הביטחון מול חברת מטריקס ובגלי צה"ל מסרו כי השידורים המקוונים חזרו הערב לסדרם. בחברת מטריקס בחרו שלא להתייחס לסוגיה, תגובת משרד הביטחון לדברים טרם התקבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully