וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: הערוץ הערבי עולה לאוויר

15.2.2012 / 13:22

זה קורה: חברות הכבלים והלוויין סיכמו כי הערוץ ימוקם באפיק 30 בממיר. השקעות הערוץ בהפקות מקור גבוהות מהנדרש

לאחר דחייה של חודשיים, הערוץ הערבי בדרך לאוויר: בעוד כחודש ייערך אירוע ההשקה של הערוץ הערבי החדש, שיעלה לשידור באפיק 30 בשידורי הכבלים והלוויין, זאת לאחר הסכמות אליהן הגיעו yes ו-HOT אל מול מועצת הכבלים והלוויין בנוגע לאפיק השידור.

yes ו-HOT יקדמו את עליית הערוץ בפרומואים אותם הן יפיקו בהתנדבות, והערוץ ימוקם ראשון במקבץ הערוצים הערביים של החברות – נוסף על אפיק 30 בו ישודר. הערוץ יהיה פתוח בחינם למנויי הכבלים והלוויין ולמחזיקי ממיר עידן +.

בחודשים האחרונים התקיימו דיונים בנוגע לאפיק בו ישדר הערוץ. מנכ"ל הערוץ ג'וזף אטרש ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, דרשו כי הערוץ ימוקם באחד האפיקים הראשונים, אולם שני האפיקים שהיו פנויים – ערוץ 20 וערוץ 25, עומדים לרשות זכייניות ערוץ 2. באפיק 20 משדרת קשת את "האח הגדול" ואפיק 25 שמור לערוץ הים-תיכוני של רשת שאמור לעלות לאוויר בעתיד הקרוב. שתי הזכיינות סרבו לוותר על האפיקים הפנויים לטובת קבוצת "הלא טי.וי" המפיקה את הערוץ.

תכנית ההשקעה של קבוצת "הלא טי.וי" בהפקות מקור גבוהה ב-2 מיליון שקל מדרישות הסף שנקבעו במכרז, והיא צפויה לעמוד כבר בשנתיים הראשונות על 4 מיליון שקל כל שנה. בשנה השלישית יעלה סך ההשקעה לכדי 6 מיליון שקל ובשנה הרביעית יתייצב שיעור ההשקעה על 8 מיליון שקל, עם התחייבות לתוספת של 10% בכל שנה. את רצועות השידור העיקריות של הערות מפיקות החברות "ענני תקשורת" ו"ביסאן".

הלא טי.וי בע"מ היא חברה שהוקמה על ידי קבוצת משקיעים הכוללת את 3סקטורס, בסאם ג'אבר, רשת, ענני תקשורת, רנד, לב גליל, ביסאן הפקות, געפר פרח, רן אדליסט ועמי הולנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully