וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet: שינויים במערכת החדשות

16.2.2012 / 13:25

התזוזה במערכת האתר נמשכת: כתב הדרום יסיים את תפקידו, כתב חדש לענייני מתנחלים ושינויים בסיקור המטה הארצי והמשרד לביטחון פנים

לאחר שהבוקר (חמישי) נודע על פיטורים במחלקות השיווק והטכנולוגיות של ynet, כעת נודע על סבב שינויים גם במערכת החדשות של האתר.

שמוליק חדד, כתב האתר בדרום וכתב של "ידיעות אשקלון", יסיים את תפקידו ב- ynet, ותחום סיקורו יועבר לנרי ברנר, כתב מדור הבריאות. את הכתב לענייני ערבים, רועי נחמיאס שפרש מהאתר אחרי שמונה שנים, יחליף רועי קייס ששימש עד עתה כקשב לענייני העולם הערבי.

לתפקיד כתב המתנחלים ימונה איתמר פליישמן, אשר שימש בשלוש השנים האחרונות ככתב "ידיעות ירושלים", והוא ייכנס לתפקיד בתוך מספר שבועות. יאיר אלטמן, שסיקר עד עתה את התחום יחד עם כיסוי תחום הפלילי בירושלים, יסקר במקום אזור יהודה ושומרון את התחום המוניציפלי בירושלים. במקביל לתחום זה יסקר אלטמן גם את המטה הארצי של המשטרה ואת המשרד לביטחון פנים.

הבוקר נודע כי סמנכ"ל הטכנולוגיות של האתר, שרון פריאל, יסיים את תפקידו בתום שנתיים בתפקיד במסגרת הליך ההתייעלות באתר. במסגרת השינויים פוטר גם עובד בכיר נוסף ממערך winwin ושני עובדים נוספים באגף השיווק.

ב-ynet סירבו להגיב לדברים.

במסגרת סבב הפיטורין באתר בשבוע שעבר פוטרו גם שני עיתונאים, עורך מדור המחשבים ועורכת ההומפייג', ועיתונאים נוספים זומנו לשימועים. בארגון העיתונאים החדש פתחו בהליכים משפטיים על מנת לעצור את פיטוריהם – שנעשו, לטענתם, עקב פעילותם בנושא זכויות עובדים. העורך הראשי של ynet, יון פדר, אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי להנהלת האתר לא היה מושג על פעילותם של העובדים בנושא וכי אין קשר בין הדברים. קבוצת ידיעות הפקידה בידיו של עו"ד אריאל שמר, המתמחה בייצוג של הנהלות גופים אל מול התארגנויות עובדים, את הטיפול במשבר הפיטורים של העיתונאים.

  • עוד באותו נושא:
  • יון פדר
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully