וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 8 יציין 20 שנה להיווסדו

21.2.2012 / 15:34

ערוץ האיכות של HOT יציין יום הולדת חגיגי עם מיטב הסרטים שהוקרנו בו מיום היווסדו. מנהל הערוץ, אייל אופנהיים: "זו בהחלט סיבה למסיבה"

ערוץ 8 ב-HOT מציין עשרים שנים להיווסדו בחודש שידורים מיוחד בו ישודרו מיטב הפקות המקור שלו – סרטים הדוקומנטריים, סדרות והתוכניות – אשר שודרו במהלך עשרים השנים מאז הוקם.

"עשרים שנים להיווסדו של ערוץ 8 ב-HOT הן בהחלט סיבה למסיבה", מסר בהודעות הערוץ, אייל אופנהיים, מנהל ערוץ 8. "אנו גאים להיות הבית של היצירה הדוקומנטרית בישראל, מודים לחברת HOT שמאפשרת לנו לעשות זאת ומבטיחים לתת ליוצרים בישראל ולצופים בבית עוד שנים רבות של עשייה דוקומנטרית איכותית ומשמעותית. זה המקום להודות ליוצרים, למפיקים, לבימאים ולכל העוסקים במלאכה, שהיצירות שלהם הפכו את הערוץ למה שהוא".

במרוצת השנים הפיק הערוץ סרטים רבים בהם "ואלס עם באשיר" שזכה בפרס גלובוס הזהב, "מחסומים" שזכה בשיא ישראלי של פרסים בינלאומיים ו"לראות אם אני מחייכת" זוכה פסטיבל אינפא. כל אלו ישודרו במהלך החודש, לצד סרטים בולטים נוספים כגון "מועדון בית הקברות", "ליידי כל אל ערב" ו"פיצה באושוויץ". בנוסף, הופקו ושודרו בערוץ סדרות בולטות רבות כגון "תל אביב-יפו" או "הקיבוץ", אשר עסקו בהיסטוריה הישראלית או "גיבורי תרבות" ו"האלבומים" שעסקו בתרבות הישראלית.

ערוץ 8 הפיק גם תוכניות אירוח כדוגמת "הינשופים", זוכת פרס תכנית האירוח הטובה ביותר של האקדמיה לשנת 2012, והתוכנית "בולדוג", שהייתה לחלוצת הז'אנר הדוקו-אקטיביסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully