וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הפיץ גליונות מזויפים של ישראל היום?

22.2.2012 / 17:27

קבוצה בשם "אמנים למען ישראל מחר" השתילה עמודים פיקטיביים בגליון של העיתון כמחאה על סגירת רחוב השוהדא בחברון. בעיתון בחרו שלא להתייחס לדברים

קבוצה בשם "אמנים למען ישראל מחר" הם האחראים להפצה של מאות גיליונות מזויפים של העיתון ישראל היום הבוקר (רביעי) ברחבי תל אביב. בעיתון בחרו בשלב זה שלא להתייחס לפעילות הקבוצה, ולא הגיבו לדברים.

הפצת הגיליונות המזויפים נעשתה כחלק מפעילות שמטרתה לעלות את המודעות ל"יום הסולידריות הבינלאומי עם תושבי חברון הפלסטינים במאבקם לפתיחת רחוב שוהדא בחברון והבטחת חופש תנועה לתושבים". בגיליונות שהופצו בתחנות רכבת ברחבי הארץ הוחלפו שני העמודים הראשונים והאחרונים של החינמון, ועמודיו האמצעיים נותרו העמודים המקוריים. בעמוד השער הודיעה הכותרת הראשית על סיום ההפרדה ברחוב, על שינוי מדיניות משרד השיכון ועל החלטת ועדת השרים לחקיקה לקבוע שכר מקסימום לבכירים.

בעמוד הלפני אחרון של העיתון זייפו קבוצת המחאה מודעות פרסומת "המדגישות את אופייה המיליטריסטי של החברה בישראל", כך לפי הארגון, ובעמוד האחרון זויף טור הרכילות של גיל משעלי ובו נכתבו אייטמים ביקורתיים של יו"ר "אם תרצו" רון שובל, על חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי, על הדוגמנית בר רפאלי ואחרים.

"קבוצת אמנים למען ישראל מחר מאחלת לכל תושבי הארץ שיום יבוא ואלה באמת יהיו החדשות שנמצא בעיתון", נכתב בהודעת הארגון לתקשורת. תגובת ישראל היום לדברים, כאמור, טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully