וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה נסטלבאום נבחר למנהל הקבוע של חטיבת החדשות

23.2.2012 / 19:07

ועדת המכרזים של רשות השידור בחרה בנסטלבאום כמינוי קבוע למנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון. בארבעת החודשים האחרונים שימש כמנהל הזמני

משה נסטלבאום, מי ששימש בארבעת החודשים האחרונים כממלא מקום מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, נבחר על ידי ועדת המכרזים למלא את התפקיד באופן קבוע. הוא החליף בתפקיד את יורם כהן לאחר שזה ביקש לסיים את תפקידו.

נסטלבאום (59) החל את דרכו בגלי צה"ל, היה עורך "יומן" בערוץ הראשון במשך תשע שנים וכן שימש ראש מערכת החדשות בתל אביב. בנוסף הוא נמנה על מגישי "היום הזה" ברשת ב' של קול ישראל. כמו כן, שימש נסטלבאום כיו"ר אגודת העיתונאים בת"א.

"היום איישנו את אחד התפקידים הבכירים בערוץ הראשון ובפניו של מנהל החטיבה החדש ניצבים אתגרים רבים", מסר יו"ר הוועד המנהל של רשות השידור ד"ר אמיר גילת, אשר עמד בראש ועדת המכרזים שבחרה בנסטלבאום לתפקיד. "אנו מצפים כי ישיב עטרה ליושנה וכי מהדורת 'מבט' תהפוך בקרוב למהדורת חדשות עדכנית ומשפיעה במפת התקשורת הישראלית ותתחרה בכבוד אל מול המהדורות של הערוצים המסחריים".

בחודש שעבר נערך בבית הדין לעבודה בת"א דיון ובו נקבע כי אחת העובדות שפוטרו על ידי נסטלבאום תושב לעבודה. בעדותו שפורסמה אמר: "יום לאחר שנכנסתי לתפקיד עברתי על רשימת התקנים של כל עובדי חטיבת החדשות, וגיליתי להפתעתי עשרות עובדים שמקבלים שכר מבלי שיהיו מועסקים בפועל. אין לי כוונה להיות הכוכב הבא של מבקר המדינה וגם לא של דוח מבקר הרשות ולכן התחלתי בפעילות נמרצת כדי להביא לשינוי המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully