וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הרשות הציגה לוועדים את הרפורמה

23.2.2012 / 21:38

לראשונה מאז אושר על ידי הנהלת רשות השידור, הוצג מתווה הרפורמה בפני ועדי העובדים. עיקר ההתנגדות היה מימון הרפורמה באמצעות מכירת נכסי נדל"ן שלה

הנהלת רשות השידור הציגה היום (חמישי) בפני ועדי העובדים את מתווה הרפורמה המתוכננת, לראשונה מאז אושר המתווה בהנהלת הרשות. בפגישה נכחו מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, יו"ר הרשות ד"ר אמיר גילת ועוזרו הבכיר של בן-מנחם, זליג רבינוביץ'.

ועדי העובדים של רשות השידור והאיגודים המקצועיים התנגדו למתווה הרפורמה הנוכחי ואת התנגדותם הם הביעו עוד בטרם הוא הובא לאישור המליאה. עיקר התנגדותם היה אל מול תכנית מימון הרפורמה באמצעות מכירת נכסי הנדל"ן של הרשות.

"לאחר ניסיונות כושלים להעלאת אגרת רשות השידור צץ רעיון חדש והזוי למכור את נכסי הרשות", אמרה בפגישה ענת עוזרי, יו"ר הוועד המשולב. "אנו למדים על כך בעיקר מהעיתונות הכתובה שמלאה בכתבות סותרות ולא ברורות. פעם מוכרים את שערי צדק ויום למחרת את רוממה והחוטים, פעם את מתחם ת"א ולאחריו בונים מתחם חדש במטרופולין ת"א. אם יש תוכנית מוגדרת ומסודרת מדוע היא אינה מוצגת לוועדים?", אמרה בשם העובדים, אשר קבלו כי תכנית מכירת נכסי הנדל"ן הסופית לא הובאה לאישורם והם לא הסכימו לה.

ראשי הוועדים הציגו בפני ההנהלה שורה של נושאים אשר לטענתם לא טופלו או קיבלו מענה בדרך לרפורמה המתוכננת. כך למשל דרשו העובדים לדעת מהיכן יימצא המימון לבניית קריית רשות השידור והמגדל המתוכנן, היכן יאוכלסו עובדי הרשות במידה ויימכר בניין שערי צדק, והאם ישנה הערכת שמאי על הנכסים המיועדים למכירה. בכוונת נציגי העובדים להביא לעיון האיגודים המקצועיים את ההסכם שהתגבש, ולאחר התייעצות עמם להחליט על המשך דרכי הפעולה שלהם.

"אנחנו מחויבים לרפורמה ואנחנו מכבדים את ההסכמים עליהם אנחנו חתומים", אמר לוואלה! ברנז'ה יו"ר ועד טכנאי הטלוויזיה, יעקב לוי, "אנחנו עמדנו על כך שלא יוציאו אותנו מבנייני הרשות, וקיבלנו הבטחה שאם ימכרו את הנכסים נעבור מיד לנכס קיים אחר. ביקשנו התחייבות על כך אל מול ההסתדרות, שהיא תוודא שאכן יש יציבות פיננסית. אם התשובה לכך תהיה חיובית – מבחינתנו אפשר לצאת לדרך. אם לא, אז לא", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully