וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקו: ענת זהר תערוך את "Fashion Forward"

26.2.2012 / 10:17

לוואלה! ברנז'ה נודע כי זהר תחליף את עפר ייגר ושלי פלג, מקימות האתר. הסיבה לעזיבתן: התערבות המחלקה המסחרית של מאקו

ענת זהר מונתה לעורכת אתר האופנה "Fashion Forward" מקבוצת אתרי mako של קשת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. זהר תחליף בתפקיד את עפר ייגר ושלי פלג, אשר הקימו את האתר כמגזין אופנה אינטרנטי ומכרו אותו ל-mako לפני כשנה, ומאז שימשו בתפקיד העורכות הראשיות.

ענת זהר שימשה בשנתיים האחרונות כעורכת מדור האופנה של נענע10. בטרם מונתה לתפקיד הייתה כתבת תרבות באתר, אליו הגיעה לאחר שמילאה תפקיד דומה ב-NRG. זהר תיכנס לתפקיד במהלך השבוע הבא.

ייגר ופלג הודיעו לפני כחודש להנהלת האתר על פרישתן מ- "Fashion Forward", אותו הקימו יחד בפברואר 2010. גורמים בסביבתן של השתיים מספרים כי הרקע לעזיבתן את קבוצת אתרי קשת היתה חוסר שביעות רצון של השתיים מהתערבות של הגורמים המסחריים ב-mako בתכנים של "Fashion Forward".

"לפני שקשת קנו את המגזין, ההכנסות שלו היו מבוססות של פרסומות", מספר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים. "לאחר שהוא נכנס תחת המטרייה של mako החלה התערבות של המחלקה המסחרית במטרה לקדם דרכו את העסקים של StyleRiver (חנות אופנה מקוונת השייכת ל-mako, ד.א.), ויש צעדים שמתכננים באתר בתחום הזה בעתיד". גורם אחר סיפר על מקרים של 'הנחתה' של אייטמים שיווקיים.

"הבנות לא אהבו את הרעיון הזה ואת המודל המסחרי המתוכנן ועל רקע זה החליטו לפרוש. זה כבר נהיה מאוד שונה מהמגזין שהן הקימו", אומר הגורם. החנות StyleRiver מבוססת על רשימת תפוצה של מנויים, בדומה לרשימת התפוצה שנרכשה על-ידי mako מהשתיים במסגרת עסקת הרכישה של המגזין וכללה אלפי מנויים.

ב-mako מציגים תמונה שונה. "היו מחשבות שונות בנוגע לכיוון האסטרטגי של fashion forward – בעוד mako העדיף לבסס אותו כאתר תוכן על אופנה, הן רצו לפתח אותו לכיוון של אתר מכירות. מכיוון של-mako יש כבר אתר מכירות אופנה זה לא רלוונטי עבור mako עוד אתר מכירות", אומר הגורם שמוסיף כי "הן הרגישו מיצוי בתפקידן אותו הן עושות כבר שנה וחצי והיו מעוניינות להתקדם למיזם החדש".

"הן את האקזיט שלהן כבר עשו", אומר גורם אחר. "עפר ושלי ראו באתר שלהן מיזם שמיצה את הפוטנציאל המסחרי שלו מבחינתן וזהו, הספיק להן. הן מסתכלות הלאה על פרויקטים אחרים ולאו דווקא בתחום העיתונות".

ענת זהר סרבה להגיב לידיעה. עורך נענע10, אורי רפאל באום, מסר בתגובה לעזיבתה את האתר: "אני מודה לענת על העבודה הטובה והמוצלחת שעשתה בנענע10 ומאחל לה המון הצלחה בהמשך הדרך".

עפר ייגר ושלי פלג בחרו שלא להתייחס לנסיבות עזיבן את mako ולא מסרו תגובה. מ-mako נמסר: "אנחנו מודים לעפר ושלי על עבודתן המצוינת ומאחלים להן הצלחה בהמשך הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • מאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully