וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "תמרות עשן" חתמו על הסכם התקשרות בלעדי עם אולפני הרצליה

27.2.2012 / 12:10

עודד דוידוף ונח סטולמן, שיצרו גם את "מישהו לרוץ איתו", יפתחו סדרות דרמה וישמשו כיועצי תוכן בתחום סדרות הדרמה והסרטים. מנכ"לית האולפנים: עודד ונוח מהווים נכס מקצועי

עודד דוידוף ונח סטולמן, יוצרי הסדרות "תמרות עשן" ו"מישהו לרוץ איתו", חתמו על הסכם התקשרות בלעדי עם אולפני הרצליה. במסגרתו יפתחו עבור האולפנים סדרות דרמה וישמשו כיועצי תוכן בתחום הדרמות והסרטים העלילתיים.

בחברה מודיעים כי גיוסם של דוידוף וסטולמן הנו חלק משורת מהלכים אסטרטגיים שנעשו במטרה להרחיב את פעילות התוכן של החברה. בתחילת החודש הודיעה חברת סוני העולמית תשתף פעולה עם אולפני הרצליה בהפקה והפצה של שעשועון חדש בפיתוח האולפנים, שייקרא בשם הזמני "כלוב הזהב, ולפני מספר שבועות הודיעו באולפנים על כניסה לשוק הסרטים העלילתיים בישראל.

בנוסף, רשת NBC האמריקאית החליטה להפיק פיילוט לסדרה "Midnight Sun" המבוססת על "תמרות עשן" שיצרו עודד דוידוף ונח סטולמן ואשר הופקה על ידי אולפני הרצליה האולפנים עבור HOT.

"אנו גאים ושמחים על הצטרפותם של היוצרים המחוננים והמוכשרים עודד ונח למחלקת התוכן של האולפנים", מסרה אפרת דרור, מנכ"לית אולפני הרצליה. "על אף המשבר הנוכחי בעולם הטלוויזיה בארץ, אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח והעשייה בכל התחומים, עודד ונוח מהווים נכס מקצועי ואנושי מסוגה עילית".

"בכוונתנו לגייס למערך התוכן של האולפנים אנשי תוכן מרכזיים נוספים ולהרחיב את פעילות פיתוח התכנים לשווקים הבינלאומיים של החברה, כמו שעשינו לאחרונה עם חברת SONY העולמית בשעשועון 'כלוב הזהב'", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully