וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אמאנו ימונה לעורך עיתוני השפלה של ידיעות תקשורת

27.2.2012 / 17:37

יובל קנר, ששימש עד כה בתפקיד, ביקש לצמצם את היקף פעילותו במקומוני ידיעות כדי לעסוק בעריכה ובימוי בטלוויזיה

חילופי תפקידים בקבוצת ידיעות תקשורת: שחר אמאנו, עד לאחרונה עורך ידיעות פתח תקווה, ימונה לעורך הראשי של מערך עיתוני השפלה. הוא יתחלף בתפקיד עם יובל קנר שביקש לצמצמם את היקף פעילותו במקומונים.

אמאנו נמצא בקבוצת ידיעות תקשורת מאז שנת 2003. במשך 4 שנים היה עורך "כל הדרום" (בטרם הושק המיתוג המחודש של מקומוני ידיעות). עד לפני שנה וחצי ערך את חדשות ידיעות תל-אביב, ומאז שימש עורך ידיעות פתח תקווה. מערך עיתוני השפלה, עליו יהיה אחראי מעתה, כולל את ידיעות ראשל"צ, ידיעות רחובות, ידיעות איילון וידיעות חולון-בת ים.

יובל קנר, העורך הנוכחי של עיתוני השפלה, יחליף אותו ויעבור כאמור לערוך את ידיעות פתח תקווה בלבד. גורם המעורה במהלך מסר לוואלה! ברנז'ה כי הסיבה לחילוף בין השניים היא בקשתו של קנר מהנהלת קבוצת ידיעות להקטין את היקף פעילותו כעורך המקומונים, מתוך כוונה לעבור לתפקידי בימוי ותוכן בתכניות תחקירים של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת בטלוויזיה.

קנר נחשב לעורך בכיר, ומסיים קדנציה של חמש שנים וחצי כעורך מקומוני השפלה. קודם לכן שימש עורך מהדורת חדשות HOT בירושלים במשך שלוש שנים, ועתה כאמור הוא מתכוון במקביל לעריכת העיתון, גם לשוב לעסוק בעריכה ובימוי של תוכן בטלוויזיה.

גורם בקבוצת ידיעות אישר את הפרטים. קנר ואמאנו בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully