וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה החינוכית: החלו שיחות עם העובדים בשל סכסוך העבודה

28.2.2012 / 11:22

ההנהלה הופתעה מההכרזה על סכסוך עבודה בארגון, כחלק משורת סכסוכי עבודה עליהם הכריזה ההסתדרות: "לא היה כל חדש בתקופה האחרונה"

הטלוויזיה החינוכית פתחה בשיחות עם נציגי העובדים, זאת בהמשך להכרזת הסתדרות העובדים אמש (שני) על גל סכסוכי עבודה בחברות שונות במשק, בהן גם בטלוויזיה החינוכית הישראלית. הנימוק להכרזה על הסכסוך הוא "החלטה חד צדדית של ההנהלה להוציא עבודה שאמורה היתה להתבצע על ידי עובדי הטלוויזיה למיקור חוץ".

מלבד הטלוויזיה החינוכית, הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה גם במע"צ, עיריית פתח-תקווה, אל-על, ארקיע וישראייר. גורם בהנהלת הטלוויזיה החינוכית סיפר לוואלה! ברנז'ה כי הם הופתעו מההכרזה על סכסוך עבודה, שכן "לא היה כל חדש בתקופה האחרונה בהוצאה של תכניות להפקה חיצונית ממש שהיה נהוג בשנים האחרונות". הגורם הוסיף כי בכוונת ההנהלה לבחון עם העובדים את הסיבות להכרזה על סכסוך עבודה.

בתחילת החודש תם המועד הסופי להגשת הצעות לשני מכרזים שפרסמה הטלוויזיה החינוכית להפקות מקור חיצוניות. 24 חברות הגישו 120 הצעות להפקות של סדרות עבור הטלוויזיה החינוכית, הן בעברית והן בערבית. יצוין כי על-פי חוק, הטלוויזיה החינוכית מחויבת לרכישת של הפקות מקור חיצוניות.

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "הנהלת הטלוויזיה החינוכית רואה בעובדי התחנה שותפים לדרך ולחזון הציבורי של המקום ורואה בדיאלוג עם העובדים ערך בפני עצמו. הנהלת התחנה סבורה כי באמצעות דיאלוג כזה, אשר כבר מתקיים בין הצדדים, ניתן יהיה להגיע לעמק השווה בכל סוגיה שנויה במחלוקת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully