וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכליסט: תביעת דיבה בסך 3 מיליון שקלים נגד העיתון

29.2.2012 / 11:44

העיתון הכלכלי נתבע על ידי סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, בשל שתי כתבות שפורסמו עליו

עו"ד איתן ארז הגיש תביעת דיבה ולשון הרע על סך של יותר מ-3 מיליון שקלים מהעיתון כלכליסט מבית ידיעת תקשורת ונגד כתבת המשפט עיתון, ענת רואה. עו"ד ארז הוא סגן ראש לשכת עורכי הדין ולשעבר חבר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בישראל.

התביעה הוגשה בגין שתי כתבות שפרסמה רואה על עו"ד ארז – האחת באוגוסט 2010 והשנייה בינואר 2010, והן פורסמו הן בעיתון המודפס והן באתר האינטרנט. בכתבות מתחה רואה ביקורת על מינויו של עו"ד ארז על ידי שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, ורדה אלישיך, לטפל בארבעה תיקי פירוק במקביל, וכן על אישורה את בקשתו לייצג נושים באחת התביעות שטופלו על ידה.

בכלכליסט רמזו, כך לפי התביעה, כי בין השופטת לבין העו"ד מתקיים קשר פסול המניב לעו"ד רווח של מאות אלפי שקלים. "מזה שנים מנהלת הנתבעת מסע צלב או מסע נקם אישי נגד השופטת אלשיך", נטען בכתב התביעה. "היא מכפישה את התובע כאמצעי להשתלח על גבו בשופטת".

"הנתבעת מתיימרת לפרשן תיקי פירוק סבוכים תוך מתיחת ביקורת על מפרקים שונים ועל החלטות בית המשפט, שמה את עצמה בכתבותיה כמעין "ועדת ביקורת" של המפרקים", נכתב בתביעה, בה נטען כי הפרסומים נגד ארז נעשו בזדון. כמו כן ביקר ארז את רואה וכתב בתביעה כי "הנתבעת אף איננה בוחלת באיומים על עורכי דין וגורמים אחרים לפיהם מי שיתבע אותה היא "תיכנס בו" או "תעשה עליו תחקיר" או "תתחשבן איתו. חלק נכבד ממושאי הכתיבה של רואה חוששים להתלונן עליה במועצת העיתונות או להגיש נגדה תביעות דיבה".

עוד טוען עו"ד ארז כי תגובות שהעביר לכלכליסט לא פורסמו בצמוד לידיעות, או לא פורסמו במלואן. כמו כן טוען ארז כי במערכת האתר אישרו טוקבקים שהכפישו את שמו וכינו אותו "מושחת", "לא מוסרי" ורודף בצע". באתר הסירו אותם שלושה ימים לאחר שדרש מהם לעשות כן.

על כן דורש עו"ד ארז כי כלכליסט יפרסם התנצלות בפניו, ויפצה אותו בסכום של יותר מ-3 מיליון שקלים. בכלכליסט בחרו שלא להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • כלכליסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully