וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הוועדה למדרוג באינטרנט פורש מתפקידו

1.3.2012 / 13:10

שגיא סטוניס, ששימש כמנכ"ל הוועדה בארבע השנים האחרונות והיה אחראי על הקמת המערך התפעולי עד לתחילת המדידה ולניהולה בפועל, פורש לעסקיו הפרטיים אחרי ארבע שנים בתפקיד

שגיא סטוניס, מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, הודיע אמש (רביעי) לוועד המנהל על פרישתו מהתפקיד בתום ארבע שנים, כך מודיעה הוועדה. סטוניס יישאר בתפקידו על לכניסתו של מחליף לתפקיד, ובוועדה יפתחו בהליך איתור.

במהלך ארבע שנות פעילותו היה אחראי סטוניס על גיבוש תקנון הוועדה ואישורו מול הגורמים הממשלתיים, הקמת המערך התפעולי של הוועדה עד לתחילת המדידה בפועל וניהול המדידה בפועל. בנובמבר 2011 הוועדה הוציאה לראשונה נתונים דמוגרפים וכמותיים על האינטרנט הישראלי.

"אחרי תקופה לא קצרה שבה הקמנו את הוועדה והתמודדנו עם אין ספור אתגרים מקצועיים, רגולטורים ואחרים, אני ממשיך הלאה לטפח את עסקי האחרים", מסר סטוניס. "אני מודה לכל החברים על החוויות שחלקנו ועל ההזדמנות להקים גוף שמאחד
את כלל השחקנים בענף האינטרנט".

"אני משאיר מאחורי ועדה מתפקדת, מערכת מדידה פועלת, מהימנה ומקצועית שמקובלת על כולם ומערך מדידה פעיל", אומר סטוניס לוואלה! ברנז'ה. "אני מקווה שהיא תמשיך להתפתח קדימה ולהשקיע בדברים שהיא כבר פועלת לקידומם - מתן רייטינג בזמן אמת ומדידת וידאו, למשל. אני מקווה שבעתיד היא תמשיך להתבסס ככלי שהיא למפרסמים ושאתרים נוספים יצטרפו למדידה".

"יש לי עוד שתי חברות שאני מנהל, חברת ייעוץ למכירות באינטרנט וחברה נוספת שמייצרת מוצרי צריכה אלקטרוניים", הוא עונה לשאלה במה ימקד מעתה את העשייה. "הוועדה למדרוג הייתה עבורי עשייה למען השוק – לא למטרת תעסוקה".

מרב שיפמן יו"ר הוועדה, מסרה בתגובה לפרישתו: "הוועדה אסירת תודה לשגיא על תרומתו הרבה ומחויבותו לפרויקט מדרוג האינטרנט בישראל. שגיא היווה גורם מרכזי בהנעת התהליך, גיוס האתרים והפרסומאים לעבודה המשותפת והנחת התשתית ליצירת מערכת המדידה. הוועדה תמשיך לפעול למען התמקצעות ושכלול שוק האינטרנט בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully