וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: ירון דקל ייכנס לתפקיד מפקד גלי צה"ל

4.3.2012 / 9:05

שר הביטחון ברק יעניק לדקל את כתב המינוי בטקס שייערך בלשכתו שבקריה, ומיד לאחר מכן יגיע דקל לתחנה ויחל בחפיפה עם המפקד היוצא יצחק טוניק

מפקד חדש לגלי צה"ל: ירון דקל, אשר מונה לפני חודש על ידי שר הביטחון אהוד ברק לתפקיד מפקד התחנה הצבאית, ייכנס היום (ראשון) לתפקידו החדש. בשעה 14:00 יעניק השר לדקל את כתב המינוי בטקס שייערך בלשכת שר הביטחון שבקריה בתל-אביב, ויכריז על כניסתו הרשמית לתפקיד. מיד אחר כך יגיע דקל לתחנה ויחל הליך החפיפה שיועבר לו על ידי מפקד התחנה היוצא, יצחק טוניק. בהמשך השבוע ייערך טקס כניסתו לתפקיד בתחנה עצמה.

דקל (47) החל את דרכו בתקשורת ככתב בגלי צה"ל, שם סיקר בתחילה את תחום הפלילים והמשפט. לאחר מכן עבר לסקר את התחום הפוליטי, ובמסגרת זו הגיש במשך שבע שנים פינה בנושא פוליטיקה ומפלגות ביומן הבוקר של התחנה. דקל שימש פרשן לענייני מפלגות בתכנית "ערב חדש", ועבד תקופה קצרה בערוץ 2 בעת הקמתו. מאמצע שנות ה-90 הוא שימש כתב ופרשן לענייני מפלגות בערוץ הראשון ובקול ישראל. לאחר שהיה במשך מספר שנים כתב רשות השידור בארצות הברית הוא שב לישראל ולאורך כחמש שנים ערך והגיש מדי יום את תכנית האקטואליה המרכזית של קול ישראל, "הכל דיבורים". דקל הוא זוכה פרס סוקולוב לעיתונות.

לפני כחצי שנה מינה שר הביטחון אהוד ברק ועדה לאיתור המפקד הבא של גלי צה"ל, וזאת מבלי שמפקד גלי צה"ל דאז יצחק טוניק ידע על דבר הקמתה. בראש הוועדה עמד האלוף במיל' יפתח רון טל. חבריה היו קצין חינוך ראשי, תא"ל אלי שרמייסטר, השופטת בדימוס, שרה פריש והפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות אלכס פישמן.

עם ההודעה על מינויו אמר דקל: "אני מודה לשר הביטחון על האמון שנתן בי. התרשמתי שלשר חשוב שגל"צ תהיה במקום המקצועי שהיא ראויה לו. יש בגל"צ אנשים מעולים ויחד עם ניסיוני בתקשורת אני בטוח שנעמוד במשימה להציב את גל"צ במקום שכולם יהיו גאים בה. כיף לחזור למקום שבו התחלתי את דרכי העיתונאית כחייל".

טוניק סיים את תפקידו בתחנה לפני כחודשיים, ומאז עזב את התחנה היא התנהלה ללא מפקד קבוע. מועד ההכרזה על זהות מפקד התחנה נדחה מספר פעמים ואת תפקיד מפקד גל"צ מילא באופן זמני קצין חינוך ראשי. לצד דקל המועמדים הסופיים לתפקיד היו גולן יוכפז, מנשה סמירה וינון מגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully