וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ירון דקל מפקד גלי צה"ל

4.3.2012 / 17:16

"היית החייל הראשון בסיירת מטכ"ל שמונה למפקדה ואתה ממנה בפעם הראשונה למפקד גלי צה"ל חייל שהחל את דרכו בתחנה כקד"צניק", אמר דקל לשר הבטחון ברק בטקס

עכשיו זה רשמי: ירון דקל מונה אחר הצהריים (ראשון) על ידי שר הבטחון אהוד ברק לתפקיד מפקד גלי צה"ל. "אני שמח על המינוי הזה ואתה אכן סוגר מעגל חשוב מאוד וסמלי, גם עבורך וגם עבור גלי צה"ל, של מפקד ראשון שבא מתוך העיתונאים של התחנה", אמר אהוד ברק לדקל לאחר שהעניק לו את כתב המינוי, בטקס שנערך בלשכת שר הבטחון שבקריה בתל אביב.

"המשימה הזאת היא חשובה מאוד, התחנה היא חשובה מאוד ומיוחדת במינה בנוף התקשורת הישראלית. יש בה הרבה מאוד דברים חשובים וגם הישגים וישנם דברים נוספים שתצטרך להמשיך ולהוביל אותם למסלול ההישגים שניתבו קודמיך בתפקיד", אמר ברק.

"כמי שהיה חייל בתחנה ועיתונאי רב ניסיון אני בטוח שתדע איך לעשות את זה. אתה מגיע לתחנה עם הרבה מאוד ניסיון מקצועי, עם הרבה מאוד סמכות מקצועית ועם ריספקט לאינטגריטי, ליושרה המקצועית ואנחנו מאמינים ובוטחים שברוח הזאת אתה גם תוביל את התחנה בהמשך. אני מאחל גם לך, גם לצה"ל, זאת בכל זאת תחנה של צה"ל וגם לאזרחי המדינה שאוהבים לשמוע את התחנה, להאזין לה ושכולנו נרווה נחת למרות שהמציאות תמיד תהיה מסובכת. תודה ובהצלחה".

דקל (47) החל את דרכו בתקשורת ככתב בגלי צה"ל, שם סיקר בתחילה את תחום הפלילים והמשפט. לאחר מכן עבר לסקר את התחום הפוליטי, ובמסגרת זו הגיש במשך שבע שנים פינה בנושא פוליטיקה ומפלגות ביומן הבוקר של התחנה. דקל שימש פרשן לענייני מפלגות בתכנית "ערב חדש", ועבד תקופה קצרה בערוץ 2 בעת הקמתו. מאמצע שנות ה-90 הוא שימש כתב ופרשן לענייני מפלגות בערוץ הראשון ובקול ישראל. לאחר שהיה במשך מספר שנים כתב רשות השידור בארצות הברית הוא שב לישראל ולאורך כחמש שנים ערך והגיש מדי יום את תכנית האקטואליה המרכזית של קול ישראל, "הכל דיבורים". דקל הוא זוכה פרס סוקולוב לעיתונות.

"אני רוצה להודות לך שר הביטחון על האמון שאתה נותן בי, ובעצת הרמטכ"ל מפקיד בידיי תפקיד שבעיני הוא חשוב ביותר, בנוף התקשורתי- צבאי", אמר דקל עם קבלת המינוי. "בשיחה אתך גיליתי שיש לנו משהו אחד משותף- סיפרת שאתה היית החייל הראשון בסיירת מטכ"ל שמונה למפקד הסיירת ובמינוי שלי אתה ממנה בפעם הראשונה חייל גלי צה"ל שהחל את דרכו בתחנה כקד"צניק".

"אני יודע שבפני גלי צה"ל יש אתגרים לא פשוטים ואנחנו חיים בתקופה תקשורתית מורכבת", הוסיף. "אני ביחד עם עובדי התחנה ועם חיילי התחנה, שבעיני הם יוצאים מן הכלל, בטוח שנוכל לעמוד במשימה הזאת ולהוות גאווה לכולם- לתחנה, למאזיניה, לצה"ל ולמשרד הביטחון", סיכם דקל.

במקביל, פרסם מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, הודעה לרגל מינוי מי שעד לא מכבר עבד תחתיו. "מינוי עיתונאי מרשות השידור לתפקיד מפקד גלי צה"ל הוא תעודת כבוד לשידור הציבורי והוכחה נוספת לנחיצות קיומו. רשות השידור תמשיך לסייע לאחות הקטנה, גלי צה"ל, בכל דרך, גם תוך תחרות הוגנת. לגלי צה"ל חשיבות במרקם השידורים הלא מסחריים בישראל, שרואים לנגד עינם את טובת המאזינים, ואינם מונעים מכח הרייטינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully