וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: סמנכ"ל המנויים מסיים את תפקידו

5.3.2012 / 17:17

עוד תזוזות במעריב: איתן פסח, סמנכ"ל המנויים וההפצה יעזוב את החברה לקראת החגים

ממשיכים השינויים בצמרת מעריב: סמנכ"ל המנויים וההפצה של מעריב, איתן פסח, יסיים את תפקידו בעוד כחודש – כך מודיעה היום חברת מעריב החזקות. פסח נכנס לתפקידו כסמנכ"ל כמנויים וכהפצה של העיתון לפני כשנה. בעבר שימש כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של עיתון הארץ, בתקופה בה שימש ישראל גולדשטיין, מנכ"ל העיתון הקודם כמשנה למנכ"ל הארץ. לפני כן שימש פסח כסמנכ"ל קשרי הלקוחות של 013 ברק, מנהל השירות של חברת yes ומנהל קשרי הלקוחות של סלקום מיום הקמתה.

"איתן פסח, סמנכ"ל מנויים והפצה, הודיע לי היום על רצונו לסיים את תפקידו ולעזוב את החברה", כתב מנכ"ל מעריב טל רז במייל שהפיץ לעובדים. "איתן מנהל בשנה האחרונה את מערך המוקדים הטלפונים – מוקדי המכירות, השירות והשימור וכן את מערכי ההפצה בחברה. בתקופת כהונתו של איתן הושם דגש רב על שיפור השירות והזמינות ללקוחות החברה, ביצוע תהליכי מכר איכותיים ושימור וטיפוח עובדי החטיבה".

"מקצועיותו של איתן והניסיון הרב שלו בניהול מערכי מכירות, שירות ושימור לקוחות אפשרו לו לבצע שינויים ושיפורים בתקופה מאתגרת בשוק העיתונות בארץ. איתן יישאר עימנו עד אחרי חג הפסח, הודעה בדבר מחליף תימסר בהמשך", מסר רז.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מנכ"ל רשת המקומונים של מעריב יורם כרפיס צפוי גם הוא לעזוב את תפקידו בקרוב. כרפיס שימש בתפקיד מאז 2008, אז החליף בתפקיד את יורם אריס, ולפני כן עבד ב"ידיעות אחרונות" במשך כ-17 שנה. מאז הושלמה עסקת הרכישה של IDB שבשליטת איש העסקים נוחי דנקדנר את עיתון מעריב נערכו שינויים מקיפים בהנהלת העיתון. בין היתר סיים יואב צור את תפקידו כמנכ"ל העיתון, וכן נדב כספי, סמנכ"ל התפעול והרכש של העיתון, סיים גם הוא את תפקידו. סמנכ"ל נוסף שפינה את מקומו הוא אודי שניג, ששימש כסמנכ"ל הכספים. הוא סיים את תפקידו שלושה ימים אחרי הדיווחים על הפסדים כספיים ברבעון השני של החברה.

לפני מספר חודשים הודיעה חברת מעריב כי בכוונתה לבצע "חלוקה מחדש של תחומי האחריות של גורמים שונים בחברה, במטרה להביא לשיפור בתזרים המזומנים ובתוצאות הכספיות של החברה בטווח הזמן הארוך".

איתן פסח בחר שלא להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully