וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דולב נישליס

5.3.2012 / 21:03

בן 23, עורך ברדיו חיפה ורדיו תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בעצם אני עושה? בתחום הספורט - עורך הספורט הראשי ברדיו חיפה וברדיו ת"א, ובמקביל עורך את התוכנית "שבת של כדורגל" (עם שרון פרי ואלון חזן) המשודרת כל שבת בערוץ ONE בטלוויזיה, ובסינדיקציה לתחנות רדיו חיפה, רדיו ת"א, רדיו דרום ורדיו ירושלים. התכנית מביאה למאזינים את כל השערים והאירועים ממשחקי ליגת העל של אותה שבת. זו תוכנית הספורט הראשונה בישראל המשודרת גם בטלוויזיה וגם ברדיו ובהיקף כזה גדול, עם כוח אדם ענק.

במסגרת התפקיד אני גם עורך את משדרי הכדורגל המרכזיים של אמצע השבוע, וכאשר קבוצה ישראלית (מחיפה או מהמרכז) משחקת במסגרות האירופיות, אנחנו מתלווים אליהם ומשדרים שידורים ישירים גם מחו"ל. כך עשינו השנה עם הליגה האירופית, ובשנה שעברה עם ליגת האלופות – להפועל ת"א, ועם הפיינל-פור בכדורסל - למכבי ת"א.

בתחום המוסיקה - עורך את "רצועת הלילה" של רדיו חיפה מדי ערב בין 00:00 – 20:00, ארבע שעות של קצב, להיטים ומוסיקה טובה.

בימי שישי אני מגיש תכנית בשם "מגה מיקס" ביחד עם עמרי סילבר, תוכנית שמרכזת בשעתיים את כל הלהיטים, בגרסאות הרמיקס השונות והמיוחדות, ומשודרת בין 01:00 – 23:00 לרדיו חיפה ולרדיו ת"א.


השכלה: בוגר מגמת תקשורת בביה"ס הריאלי העברי בחיפה, ובעיצומו של תואר ראשון לתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה.

תפקידים קודמים: את הקריירה הרדיופונית התחלתי עם תכנית לילדים בימי שבת ב-08:00 בבוקר, ששודרה מרדיו חיפה ובהמשך עברה בסינדיקציה גם לתחנות רדיו צפון, ורדיו קול הים האדום, ורשמה נתוני האזנה יפים מאד. בשירותי הצבאי שימשתי טכנאי בגלי צה"ל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? כמובן שאבא (דני נישליס), ואני מאד גאה על כך. למרות זאת, בסופו של יום, מדובר בביזנס לכל דבר, ואם לא הייתי טוב ולא הייתי מספק את הסחורה, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי, וממשיך להתקדם עם השנים.

איפה תהיה בעוד 5 שנים? 5 שנים זה המון זמן במונחים של תקשורת ורדיו, במיוחד בעידן הזה עם כל השינויים בטכנולוגיה שלא מפסיקה להתחדש. אין לי תשובה חד משמעית, אבל ללא ספק בעולם התקשורת ובהחלט ברדיו. מה, איך ולמה? נדע בעוד 5 שנים.

מה אוכל בצהריים? אם אני ברדיו חיפה, אז בדרך כלל ב"גרג" בגרנד קניון, לרוב זה שניצל עם פירה, ואם אני ברדיו בת"א, אז רוב הסיכויים שאני אהיה ב"רק בשר", או ב"פריים".

פרגן למתחרים: אני רוצה לפרגן לחברים מהמחלקה הטכנית בגל"צ (בראשם עומדים איציק פסטרנק ודויד גביוס) שעושים עבודה מצויינת ומייצאים לנו טכנאים חדשים ומצויינים כל שנה, אז תודה.

צילום: רדיו חיפה

עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully