וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה: "תדר ה-FM יילך וייעלם"

6.3.2012 / 10:24

אייל פאר, מנכ"ל 103FM חוזר עתיד קודר: "ה-FM ייעלם עם ההתפתחות הטכנולוגית בדומה למגמה בעיתונות הכתובה"

"תדר ה-FM יילך וייעלם עם ההתפתחות הטכנולוגית בדומה למגמה המתרחשת בעיתונות הכתובה. אנו ברדיו נערכים ליום בו זה יקרה באמצעות נוכחות בפלטפורמות השונות, כמו הסמארטפונים והאינטרנט למרות שהן עדיין לא מניבות רווח", כך אמר אמש (שני) אייל פאר, מנכ"ל רדיו 103FM, במושב שעסק במודל הכלכלי של הרדיו במסגרת כנס הרדיו הבינלאומי FM+ שנערך בבינתחומי הרצליה. פאר התייחס למודל הפרסום ברדיו וטען: "אין לנו מספיק מידע על המאזינים שלנו כדי לעשות את הפילוחים הדרושים בשביל פרסום אפקטיבי, גם לא בעזרת משרדי הפרסום".

יוסי גרין, מנכ"ל ומייסד "גרינשפיץ" המפתחת אפליקציות רדיו אמר כי "בישראל עדיין לא פיצחו את הדרך למצב של win-win בין מי שמספק תוכן לבין הפלטפורמות שמשדרות אותו". גרין העיד על ניסיונם בדרכי פרסום שונות על בסיס האפליקציות ואמר כי אלה עדיין מפגרות מאחור ואינן בעלות מודל עסקי רווח עדיין.

בכנס הוצג סקר שערכה הרשות השנייה, ממנו עלה כי מועדי ההאזנה לרדיו הם בעיקר באמצע השבוע (67%) לעומת 48% בסוף השבוע, ושעות הפריים הן שעות הבוקר עם 78% האזנה. לפי הסקר, מקום ההאזנה הפופולארי ביותר הוא המכונית (80%), לאחר מכן הבית (59%) ולבסוף בעבודה (33%). הרדיו משמש את המאזינים בעיקר לצורך האזנה למוסיקה (84%) ומתעדכן באקטואליה וחדשות (70%).

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה התייחס למודל הפרסום ברדיו, לפו הסקר הרוב המוחלט של המאזינים (82%) מעדיף מודל של רדיו חינמי עם פרסום מאשר לשלם על רדיו נקי מפרסומות. לעומת זאת, 72% ציינו כי היקף הפרסומות ברדיו האזורי מפריע להם. עוד עלה מהסקר, כי 41% מהמאזינים מעוניינים להשפיע באופן אקטיבי על תכניות הרדיו, אם באמצעות בחירת שירים ואם על-ידי עלייה לשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully