וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה אבנרי הפסיד בבחירות להנהלת חטיבת הוותיקים באגודה

6.3.2012 / 18:19

אבנרי שימש יו"ר החטיבה באגודת העיתונאים בתל אביב מאז שנת 2000, אך בבחירות שנערכו באחרונה הגיע למקום השישי. ליו"ר החדש נבחר יוסף ג'קסון

אגודת העיתונאים בתל-אביב פרסמה היום (שלישי) את תוצאות הבחירות לחטיבת ותיקי התקשורת של האגודה. מהתוצאות עולה כי העיתונאי אריה אבנרי, ששימש יו"ר החטיבה יותר מעשור – לא ימשיך בתפקידו. בספירת הקולות להנהלת החטיבה הגיע אבנרי למקום השישי, כאשר הנהלת החטיבה כוללת חמישה מקומות.

לתפקיד יו"ר ההנהלה החדשה נבחר ברוב קולות יוסף (ג'קסי) ג'קסון, לשעבר יו"ר ועד העיתונאים ב"ידיעות אחרונות". חברי ההנהלה הנבחרים הם מרדכי אלקן, כתב הספורט לשעבר חגי קרן צבי ועיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר דבורה שפירא ויחזקאל אדירם – אשר ישמש גם ממלא מקום היו"ר.

אברי נבחר לתפקיד יו"ר החטיבה בשנת 2000 וכיהן מאז בתפקיד. הוא שימש בעבר גם נציג העיתונאים במועצת העיתונות, אולם הנהלת האגודה הדיחה אותו לפני כמה שנים מתפקיד זה, לאחר שבמסגרת תפקידו כיו"ר עמותת אומ"ץ ובעל טור באתר news1 תקף עיתונאים שהיו חברי אגודה. הוא הוחלף במשה טימור.

"עשרות אנשים שתומכים בי לא הגיעו לישיבה, כי היה יום סוער במיוחד בחוץ", אמר אבנרי בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אפשר להגיד שהפסדתי בבחירות, אבל לא הודחתי מהתפקיד שכן מדובר בסוים קדנציה. כיהנתי שלוש קדנציות בתפקיד, ובכל אופן תכננתי לפרוש", דברי אבנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully