וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור עורכת בירור למשה נסטלבאום

7.3.2012 / 14:31

ראש חטיבת החדשות מנחה אירועי "שבתרבות", כפי שנחשף לפני כשבוע בוואלה! ברנז'ה. עבודותיו הפרטיות וההיתר הנדרש לכך עומדים במרכז הבירור

הנהלת רשות השידור עורכת בימים האחרונים בירור למנהל חטיבת החדשות, משה נסטלבאום, בעקבות פעילותו מחוץ לתפקידיו ברשות וזאת ללא היתר וללא אישור כנדרש מנהלי הרשות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, נסטלבאום מגיש את אירועי "שבתרבות", עליהם הוא מקבל תשלום של אלפי שקלים בכל שבוע, וזאת למרות שלכאורה אין בידו היתר תקף לעשות כן כפי שמתבקש מנהלי רשות השידור וחוק שירות המדינה. גורם ברשות השידור אישר היום (רביעי) לוואלה! ברנז'ה כי בירור כזה מתנהל בימים האחרונים, וכי תוצאותיו יוגשו למנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, בתחילת השבוע.

כבר לפני שנתיים נעשתה פנייה לממונה על החקירות באגף המשמעת של נציבות שירות המדינה, בדרישה לחקור את נושא העבודה הפרטית של נסטלבאום. "משה נסטלבאום, עורך מהדורת 'יומן' בערוץ הראשון, מקיים כמעט מדי שבת מזה תקופה ארוכה 'שבתות תרבות' בערים הרצליה, רמת השרון, ראשל"צ, ר"ג ועוד", נכתב בפנייה, עליה היה חתום המנכ"ל הקודם מוטי שקלאר. "הכנסתו השבועית בכל אירוע מסתכמת ב-5,000 עד 7,000 שקל. מר נסטלבאום עושה זאת בלא קבלת היתר לעבודה פרטית כמתחייב בנוהלי רשות השידור ובשירות המדינה", כתב. הנציבות פתחה בבירור של הנושא.
מאז התחלפה הנהלת הרשות, אולם נסטלבאום המשיך בהגשת אירועי "שבתרבות" בערים שונות בהן ראשון לציון, רעננה, הרצליה ורמת השרון – וזאת על אף שנציבות שירות המדינה נמצאת בעיצומה של בדיקת הנושא ואף הנחתה את מנהל כוח האדם ברשות השידור, צבי צימרמן, לנקוט נגד נסטלבאום בהליך של נזיפה ולדווח להם על הטיפול.

למרות זאת, מזה חודשים ארוכים לא ערכה הרשות את השימוע ולא עדכנה את הנציבות – ובינתיים המשיך נסטלבאום בעבודותיו הפרטיות ואף מונה לתפקיד מנהל חטיבת החדשות של הרשות. בעבודות הפרטיות המשיך גם אחרי מינויו – למרות שתקנון רשות השידור אוסר במפורש על מנהלי חטיבות לעסוק בעבודות פרטיות.

מרשות השידור נמסר בתגובה לעניין הבירור: "איננו מגיבים לעניינים פרטיים". בתגובה לעניין העבודה הפרטית נמסר: "למשה נסטלבאום יש אישור לעבודה פרטית".

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully