וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דקל: "גלי צה"ל עברה טלטלה לא בריאה"

8.3.2012 / 11:18

מפקד גלי צה"ל נכנס רשמית לתפקידו, בטקס חילופי המפקדים שנערך בתחנה: "אני מתכוון לבצע רפורמות שהן הכרחיות לתחנה"

השלב הרשמי האחרון בשלבי כניסתו לתפקיד של מפקד גלי-צה"ל החדש, ירון דקל, התקיים הבוקר (חמישי) בטקס חילופי המפקדים שנערך בתחנה הצבאית בנוכחות חיילי ועובדי התחנה. בתחילת השבוע העניק שר הביטחון אהוד ברק לדקל את כתב המינוי לתפקיד ועם כניסתו הרשמית לתחנה היום הוא הודיע כי בכוונתו לקדם רפורמות הנדרשות בתחנה.

"אני שמח לחזור לבית הזה שמונה עשרה שנים אחרי שעזבתי אותו", אמר דקל בפתח הנאום שנשא. "ואני אומר בית כי הבניין הזה, שכבר אז ב-1982 לא נראה משהו, היה לי בית. ולא לשנתיים-שלוש, עשר שנים הייתי כאן, חייל חובה, קבע ואזרח עובד צה"ל. אני שמח להיות המפקד הראשון של גלי צה"ל, שהתחיל במבנה ח', בקד"צ של גל"צ. אי שם לפני כמעט שלושים שנה".

דקל הבהיר בנאומו כי בכוונתו להוביל שינויים בתחנה, וקרא לעובדים להעלות בפניו נושאים שלדעתם יש להידרש אליהם. "אני מתכוון להניע תהליך, לרתום כל אחת ואחד מכם לרפורמות שהן הכרחיות וחיוניות אם גל"צ רוצה לתפוס את המקום הראוי לה בנוף התקשורתי העתידי בישראל", אמר לחיילים ולעובדים בנאומו. "יש לא מעט מה לעשות ואני באתי לעשות", אמר, והודיע כי בכוונתו לערוך בזמן הקצר פגישות עם אנשי התחנה – חיילים, עיתונאים, טכנאים ואחרים, כדי לשמוע מהם על השינויים שלדעתם יש לבצע. "בבקשה תבואו עם עצות", אמר. "אני אשמח לשמוע וללמוד. מכל מלמדי השכלתי".

דקל התייחס בדבריו לתקופה האחרונה בה נטען כי נעשים ניסיונות להצר את צעדי התחנה ואף להביא לסגירתה. "צר לי שאני מגיע לכאן לאחר טלטלה שעברה התחנה, טלטלה לא בריאה", אמר. "אבל גל"צ וגלגלצ הוכיחו שהן חזקות מכל משבר".

"אני בא לתחנה כי מאד רציתי להיות מפקד גלי צה"ל. גם כי מפה טובי חברי - אילנה דיין וגאולה אבן וגיא זוהר וניצן הורוביץ קרן נויבך ודוב גילהר – וגם כי גל"צ וגלגל"צ הן שתי תחנות מעולות, חשובות ומשפיעות בנוף התקשורת בישראל, בתרבות, במוסיקה, בתכניות ובחדשות", אמר דקל.

דקל מחליף בתפקיד את יצחק טוניק, אשר מונה לתפקיד באוקטובר 2007 לאחר שעזב את התחנה אבי בניהו שעבר לתפקיד דובר צה"ל. מאז עזיבתו את התחנה של טוניק היא התנהלה ללא מפקד קבוע. מועד ההכרזה על זהות מפקד התחנה נדחה מספר פעמים ואת תפקיד מפקד גל"צ מילא באופן זמני קצין חינוך ראשי. דקל גבר על המועמדים לתפקיד גולן יוכפז, מנשה סמירה וינון מגל.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully