וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתותחים רועמים השידורים משתבשים?

11.3.2012 / 8:01

ב-yes בודקים האם השיבושים בקליטה קשורים לפעילות בדרום. ב-2007 שובשו שידורי חברת הלוויין למשך חודש בשל פעילות מכ"ם צבאי. מנכ"ל החברה: הפרעת התדרים אינה בשליטתינו

בחברת הלוויין yes בודקים האם השיבושים בקליטת השידורים שאותם חווים לקוחות החברה מאז ליל שישי קשורים לפעילות צה"ל בדרום. לקוחות yes דיווחו ביממה האחרונה על קשיים בקליטת השידורים עד לאי-קליטה בכלל, ומסתמן כי הבעיה מתרחשת רק באזורים מסוימים בפריסת השידורים. בחברה הודיעו כי הם מודעים לבעיה שנובעת מ"הפרעות בתדרים", וכי הם פועלים לאתר את מקורה. יצוין כי בסוף השבוע דווח שלכדור הארץ צפויה להגיע בימים הקרובים סופה סולרית חזקה, וזו עלולה לגרום לשיבושים בפעילות לוויינית ובקווי מתח גבוה.

זו אינה הפעם הראשונה בה חווים בחברה תקלות בשידורים שמקורן בגורמים חיצוניים. בשנת 2007 סבלו מנויי הטלוויזיה בלוויין משיבושי קליטה קשים שנמשכו ארבע שבועות וגרמו לעומסים על מוקד שירות הלקוחות של החברה, נטישת מנויים ואף תביעה ייצוגית. השיבושים החלו בסמוך לפעילות מבצעית שנערכה בסוריה, ולפי החברה מקור השיבושים היה פעילות מכ"מ של ספינת יוניפי"ל ששהתה בסמוך לחופי ישראל.

"החל מליל שישי אנו חווים הפרעות בשידורים אשר החלו בסמוך לאירועים הביטחוניים בדרום", מסר רון אילון, מנכ"ל yes. "מדובר בהפרעת תדרים שאינה בשליטת החברה. אנו מודעים לבעיה ופועלים לפתרונה ומצטערים על אי הנוחות. כדי להוריד את העומס על המוקדים הטלפוניים אנחנו מעדכנים את הלקוחות באופן שוטף בעמוד הפייסבוק של החברה. חברת yes פועלת נמרצות לאתר את מקור הפרעת התדרים ולהסירה", הוסיף אילון.


david_a@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully