וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: "האח הגדול" שומר על הגובה

11.3.2012 / 19:59

תכנית הדגל של קשת שוב מובילה בטבלת הרייטינג השבועי, כש"עובדה" מדורגת שלישית. "The Voice" מייצגת את רשת במקום הרביעי, "ארץ נהדרת" ירדה מתחת ל-30% רייטינג

שני משדרי "האח הגדול" של קשת הם המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף, בדומה לשבוע שעבר. הפרק של יום ראשון, ללא הדחה, הוא הנצפה ביותר עם רייטינג של 43.2%, שהם 1.12 מיליון צופים. אחריו פרק ההדחה הכפולה של יום שלישי עם נתון של 38%. בשבוע הקודם היו הנתונים הפוכים, ופרק ההדחה היה זה שהוביל את הטבלה.

במקום השלישי נמצאת "עובדה", גם היא של קשת, עם 30.8% רייטינג. תכנית התחקירים שומרת על הדירוג למרות איבוד הצופים משבוע שעבר (34.7%) וקיצור משך זמן השידור שלה ב-20 דקות לטובת "האח הגדול".

במקום ברביעי נציגות ראשונה לרשת עם "The Voice", שבשבוע החולף רושמת נתון רייטינג של 30.3% לשידור החי של מהדורת יום שבת. בשבוע שעבר היו שתי נציגויות לתכנית בטבלה השבועית, והמשדר של ליל אמש איבד צופים מאז (33.3%). גם "ארץ נהדרת" שסוגרת את חמשת התכניות המובילות של השבוע החולף מאבדת צופים. בשבוע האחרון רשמה תכנית הסאטירה נתון רייטינג של 29.4%, הנמוך ביותר לעונה הנוכחית, וזאת לעומת 32.9% שקיבלה בשבוע הקודם.

למקום השישי בטבלה מזנקת מהדורת חדשות השבת עם 26.5%, עלייה חדה ביחס לשבוע שעבר (22.9%) על רקע פעילות צה"ל בדרום. במקום השביעי שידור חוזר של "איך עושים את האח הגדול" עם 25.1%.

הנתון הממוצע של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 הוא 24.5%, והוא ממקם אותה במקום השמיני בטבלה, מקום שתפסה בשבוע הקודם "מצב האומה", אשר נעדרת מהטבלה השבוע משום שלא שודרה.

במקום התשיעי "עבודה ערבית" של קשת, שמציגה ירידה חדה ברייטינג: 24.2% לעומת 29% וירידה של שני מקומות בטבלה משבוע שעבר. את טבלת עשרת המשדרים הנצפים ביותר של השבוע החולף חותמת התכנית "הסיפור" של רשת, עם סרטה של שרון כידון על ילדים שנולדו מחוץ למסגרת הנישואים.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully