וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור ראשון: אלעד טנא יערוך את המוסף החדש, "ברקוד"

12.3.2012 / 17:19

טנא, לשעבר עורך ערוץ ynet יהדות, הצטרף לעיתון לאחר תשע שנים באתר יערוך את המוסף שיעסוק בנושאים רבים, ממזון ועד נדל"ן. טנא: "קריאה של המוסף תחסוך כסף"

אלעד טנא יהיה העורך האחראי על מוסף חדש שמשיק השבוע העיתון מקור ראשון וייקרא "ברקוד". מדובר במוסף צרכנות שיעסוק בנדל"ן, מזון, תקשורת, אלקטרוניקה, בריאות, חינוך ואופנה. טנא, מייסד ועורך לשעבר של ערוץ ynet יהדות, פרש מהאתר אחרי תשע שנים על מנת להצטרף למקור ראשון ועורך את המגזין "מוצש". הוא ימשיך לערוך את מוצש במקביל לברקוד.

המוסף החדש של העיתון יופץ בכמות של 70 אלף עותקים בכל יום חמישי יחד עם המוסף "לקראת שבת". העורכת בפועל של המוסף היא יעל קורן וסגן העורכת הוא אודי לווינגר. בעיתון יכתבו בין היתר טלי פרקש, צופיה הירשפלד, מירי בן דוד ואריאל גביש.

אלעד טנא מסר: "'מערכת 'ברקוד' מתחייבת לסיקור הוגן ומהימן של המוצרים והשירותים, מתוך נאמנות לערכי מקור ראשון. אנחנו נסרוק את השווקים עבור הקוראים וקריאה קבועה של המוסף תחסוך להם כסף".

בתחילת החודש השלימה מערכת העיתון את המעבר של כל עובדי החברה לגן הטכנולוגי בירושלים. על פי סקר TGI האחרון עומדת כמות החשיפה של מקור ראשון על 3.5%, לעומת 2.5% בסקר הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully