וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל רוזן חוזר לערוץ 10

15.3.2012 / 12:10

חוזר לתפקיד הפרשן המדיני, שאותו עזב לפני כשש שנים. לצדו ימונה מואב ורדי לכתב המדיני. במקביל ימשיך רוזן להגיש את "תיק תקשורת" בחינוכית

עמנואל רוזן חוזר לחליפות. בחדשות 10 הודיעו היום (חמישי) על חזרתו של עמנואל רוזן לתפקיד הפרשן המדיני של החברה, תפקיד אותו מילא בין השנים 2002 ל-2006. לפני כן היה רוזן הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2.

בשנתיים האחרונות עבד רוזן בזכיינית קשת, שם הגיש את התוכנית "נדבר על זה בבית" וביים סרטים דוקומנטריים. רוזן ימשיך להגיש את "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ואת תוכנית הרדיו "חמש בערב" לצד בן כספית ברדיו ללא ההפסקה.

לצידו של רוזן ישמש בתפקיד הכתב המדיני מואב ורדי, אשר שימש עד כה ככתב תחקירים של חדשות 10 ופרסם תחקירים במסגרת התוכנית "המקור". ורדי שימש כשליח חדשות 10 למצרים והעביר את השידורים החיים מכיכר תחריר בקהיר בעת המהפכה בשנה שעברה. השניים ימלאו את מקומו של צ'יקו מנשה, שהצטרף לפני כחצי שנה לצוות "המקור".
אורי רוזן, מנכ"ל חדשות 10 מסר הבוקר: "עמנואל הוא חלק מהדי.אן.איי של חדשות 10 ולכן אנחנו כל כך שמחים על הצטרפותו. הוא יתרום לנו מהניסיון הרב שלו בתחום המדיני וגם בתחומים נוספים. מואב ורדי הוא אחד הכשרונות הגדולים שצמחו בחדשות 10 לאורך השנים ואני בטוח שהוא ועמנואל יביאו הישגים גדולים בסיקור המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully