וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: "האח הגדול" רגוע מתמיד

18.3.2012 / 16:39

פרשת הכדורים לא הזיקה לשני משדרי "האח הגדול" של קשת, ששומרים על מקומם בצמרת הטבלה השבועית. "ארץ נהדרת" נשארה שלישית ו"The Voice" ממשיכה לאבד גובה

שני משדרי "האח הגדול" של קשת שומרים על מקומם בטבלה השבועית, והם המשדרים הנצפים ביותר גם בשבוע החולף. בסך הכל תופסת הזכיינית, שספגה לא מעט ביקורת בשבוע האחרון בגלל ענייני "האח הגדול", ארבעה מקומות בטבלה השבועית. רשת הצליחה להכניס שלושה.

במקום הראשון התכנית ללא הדחה של הריאליטי, עם נתון של 39.8% ויותר ממיליון צופים (ירידה בהשוואה לתוכנית המקבילה בשבוע שעבר, אז השיג המשדר 43.2%). אחריה בטבלה תכנית ההדחה עם נתון של 39.1%, מעט יותר מהמשדר בשבוע הקודם שהגיע ל-38%.

"ארץ נהדרת", גם היא של קשת, שומרת על מקומה השלישי בטבלת הצפייה השבועית עם נתון של 34%, עלייה ביחס לשבוע הקודם שעמד על 30.8%, וחזרה לנתון שהציגה לפני שבועיים. "עובדה" מתמקמת במקום הרביעי ומדיחה ממנו את "The Voice" של רשת, שאיבדה צופים בשבוע החולף, והיא רושמת נתון של 32.1% לסרטו של איתי אנגל.

"The Voice", שמשדריה ממוקמים במקומות החמישי והשישי, רושמת נתון של 28.8% למשדר של רביעי ו-27.3% למשדר של שבת. בשבוע שעבר הייתה לתכנית נציגות אחת בטבלה השבועית, שהציגה נתון של 33.3%.

במקום השביעי בטבלה השבועית מתמקמת מהדורת החדשות של ערוץ 2, אשר נתון השיא שלה בשבוע החולף עומד על 24.5%, עלייה של מקום אחד בטבלה. פרק של "עבודה ערבית" של קשת תופס את המקום השמיני, עלייה של מקום אחד מהשבוע הקודם, עם נתון של 23.4% אשר ממשיך את מגמת הירידה ברייטינג של התכנית (24.2% ו-29% בשבועות הקודמים, בהתאמה).

חדשות השבת במקום התשיעי עם נתון 21.6%, ובמקום העשירי בטבלת עשרת המשדרים הנצפים של השבוע החולף מתמקמת "מצב האומה" של רשת עם נתון של 21.6%, שלא שודרה בשבוע הקודם. גם בשבוע שעבר היה המקום העשירי של רשת, עם פרק של "הסיפור".

  • עוד באותו נושא:
  • רייטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully