וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג לפברואר 2012: וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל

19.3.2012 / 12:13

וואלה! ממשיך להוביל במספר ה-Real Users, הדפים הנצפים וזמן השהייה באתר. "האח הגדול" לא תורם לאתר מאקו, ששומר על אותם מספרים כמו בחודש שעבר. זירת הספורט מתחממת

וואלה! ממשיך להיות האתר הישראלי הגדול מבין האתרים הישראליים. כך עולה מנתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש פברואר. כמעט 2.5 מיליון גולשים (Real Users) הגיעו לאתר במהלך החודש, כ-48% חשיפה. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים Ynet, מאקו, תפוז ונענע10. גם במדדים האחרים מובילה וואלה! על מתחרותיה: כ-540 מיליון דפים נצפים לעומת 250 אלף לשנייה ברשימה וזמן שהייה ממוצע של 9:47 שעות לעומת 9:32 למדורגת הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ככלל, אין שינויים משמעותיים בעשרת המקומות הראשונים. נענע10 ותפוז ממשיכות במאבק על המקום הרביעי, כשהפעם ידה של תפוז על העליונה. למרות הרייטינג הגבוה והעניין הרב שמושכת "האח הגדול" של קשת הדבר לא בא לידי ביטוי במאקו, שם נשמרים, פחות או יותר, נתונים זהים לחודש שעבר. בפרמטר של זמן השהייה הממוצע באתר אפילו חלה ירידה קטנה בהשוואה לינואר.

בעשירייה השנייה מטפס xnet ארבעה שלבים, והוא עושה את זה על חשבון אתר one, שיורד שניים. הפער בין One ל-sportr5 מצטמצם במקצת, בעיקר על רקע היחלשותו של הראשון ולא בשל התחזקותו של השני. בזירת אתרי הכלכלה ממשיך דהמרקר להוביל על פני גלובס במדד הגולשים ואף מגדיל את הפער. עם זאת, בפרמטר זמן השהייה באתר גדל הפער דווקא לטובת גלובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully