וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזור מסחרי חדש של תכני תרבות באתר הארץ

20.3.2012 / 17:30

קבוצת הארץ מרחיבה את שיתופי הפעולה המסחריים שלה, והשבוע תשיק עם חברת "רעות קשרי תרבות" אזור מסחרי באתר, הראשון מבין שלושה שת"פים שצפויים לעלות באתר בימים הקרובים

קבוצת הארץ מרחיבה את שיתופי הפעולה המסחריים שלה, והשבוע היא תשיק שיתוף פעולה עם חברת "רעות קשרי תרבות" המפיקה אירועי תרבות. במסגרת שיתוף הפעולה יוקצה בדף הבית של אתר "הארץ" אזור ייעודי שיקדם את תכני החברה תחת השם "מועדון תרבות – הארץ".

שיתוף הפעולה עם "רעות קשרי תרבות" הוא הראשון מבין שלושה שיתופי פעולה שצפויים לעלות באתר בימים הקרובים. לירון אברהם, סמנכ"ל פרויקטים שיווקיים בקבוצת הארץ מסר "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה שהוביל לעליית "מועדון תרבות הארץ", שמטרתו הכנסת עניין בתרבות החיים היומיומית. אנו מאמינים שבאמצעות הפעילות המשותפת ועם היצע רחב של אירועי תרבות איכותיים, ייהנו הגולשים מחוויה תרבותית אינטלקטואלית, מוסיקלית ומרגשת, וזאת לצד תכני התרבות הנרחבים של אתר הארץ החדש."

לפי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט, אתר הארץ נמצא במקום ה-16 ברשימת האתרים הנצפים בישראל עם כ-480 אלף גולשים בחודש, נכון לינואר השנה. אחוז החשיפה של האתר עומד על 9.4%.

בשנה שעברה פורסם כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם מספר משקיעים אפשריים לאתר הבידור והפנאי "עכבר העיר אונליין" שברשותה, זאת במטרה "למקסם את הפוטנציאל המסחרי של המותג", כך לפי גורמים בקבוצה. המשא ומתן בנוגע לכניסת משקיע למגזין התרבות נמצא בשלבים מתקדמים, ולפי ההערכות הוא צפוי לרכוש כמחצית מהאחזקות בו כאשר המותג יישאר בידי קבוצת הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully