וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דג הזהב": מודעה של יורו RSCG זכתה במקום הראשון

21.3.2012 / 21:04

קבוצת הארץ הכריזה על שלוש מודעות הפרינט הזוכות, והצוותים שיסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". בראש צוות השופטים עמד גדעון עמיחי

קבוצת הארץ, נציגת תחרות הפרסום "אריה הזהב" בישראל, הכריזה על שלוש מודעות הפרינט הזוכות בתחרות "דג הזהב ה-18". הצוותים אשר עבודותיהם זכו בתחרות הישראלית, יסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". בראש צוות השופטים עמד גדעון עמיחי.

במקום הראשון זכתה השנה מודעה של יורו RSCG ישראל עבור המותג "וניש-קליה". במקומות השני והשלישי זכו מודעות של גיתם - למקום השני הגיעה המודעה עבור המותג "נתור" עם הסלוגן "טיולים מאורגנים למקומות מבולגנים", ולמקום השלישי הגיעה המודעה למותג "ניקול" עם הסלוגן "מספיק עם העיתונים".

בפסטיבל קאן מתקיים הכינוס השנתי העולמי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית, ובמסגרתו מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט, ותחומי שיווק ומדיה נוספים. גדעון עמיחי, אשר הגיע במיוחד מניו יורק, יכהן כנשיא חבר השופטים בקטגוריית דיירקט. זו השנה הראשונה בה שופט ישראלי מכהן כנשיא חבר השופטים. בנוסף, גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה, יכהן כשופט בקטגורית המדיה.

עם ההודעה על העבודות הזוכות מסר אחיה פריד, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הארץ כי "תחרות 'דג הזהב' הינה מסורת בתעשיית הפרסום בישראל. מדי שנה אנו פוגשים רעיונות מקוריים וחדשניים הבאים לידי ביטוי בעבודות הפרינט של משרדי הפרסום השונים. השנה התברכנו ברמה יוצאת מן הכלל של מודעות ואין לי ספק כי הסיכויים לזכייה בקאן גבוהים מאד. אנו מברכים את הזוכים בתחרות, ומחזיקים אצבעות למתמודדים בתחרות 'אריה הזהב' שתתקיים ביוני בקאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully