וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה-מרקר: כתב הטכנולוגיה הודיע על עזיבתו

22.3.2012 / 14:13

גיא גרימלנד, שסיקר את התחום עבור העיתון בשש השנים האחרונות, ימונה לדובר חברת אינטל

כתב הטכנולוגיה הוותיק של דה-מרקר, גיא גרימלנד, הודיע אמש למערכת העיתון של עזיבתו. גרימלנד ימונה לדובר חברת אינטל, ויחליף בתפקיד את קובי בכר שבחר לסיים את תפקידו. גרימלנד צפוי להיכנס לתפקיד החדש בעוד כחודש.

במשך שש השנים האחרונות שימש גרימלנד ככתב הטכנולוגיה של דה-מרקר, קודם לכן שימש כעורך באתר MSN ובעיתון DailyMaily. עבור דה-מרקר סיקר את תחומי ההיי-טק, סטארט-אפים והון סיכון. גורם בדה-מרקר אמר לוואלה! ברנז'ה כי בשלב זה לא צפוי להתמנות לו מחליף.

גרימלנד הוא כתב דה-מרקר השני בחודשים האחרונים אשר עוזב את העיתון לטובת תאגיד. לפני מספר שבועות היתה זו עורכת תחום הדיגיטל וכתבת הפרסום לשעבר, איילה צורף, שעזבה את העיתון לטובת הקמה וניהול של מחלקת הדיגיטל של תנובה. עוד עזבו את העיתון הכלכלי בחצי השנה האחרונה כתבת הנדל"ן שלומית צור וראש דסק שוק ההון תמר טרוים.

גיא גרימלנד אישר את הפרטים. קובי בכר, שמסיים את תפקידו כדובר אינטל לאחר יותר מעשר שנים, אמר בתגובה: "היתה לי זכות לעבוד בחברה נפלאה עם אנשים נפלאים. תמיד היתה לי שפה משותפת והרבה אמון עם כתבים המסקרים את התחום, והגיע הזמן לאתגרים חדשים. אני מאחל לגיא הצלחה רבה בתפקיד".


david_a@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • דה מרקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully