וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet: כרמית ראובן תחליף את מיטל יסעור בתפקיד כתבת הבריאות

29.3.2012 / 12:51

ראובן, שהיתה עד לאחרונה כתבת הבריאות של רשת ב', תחליף את יסעור שעזבה לטובת תפקיד מקביל במערכת ישראל היום

כרמית ראובן תמונה לכתבת הבריאות של ynet ותחליף את מיטל יסעור בית-אור שעזבה לטובת עיתון ישראל היום, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ראובן שימשה עד לאחרונה ככתבת הבריאות של רשת ב', אולם לקראת סוף השנה שעברה קיבלה מהנהלת הרדיו זימון לשימוע לפני פיטורים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, זימונה של ראובן לשימוע עורר התגייסות רחבה מצד הקולגות שלה מכלי התקשורת המובילים. 16 כתבי בריאות פנו ליו"ר רשות השידור אמיר גילת, מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם ולמנהל קול ישראל מיקי מירו בנוגע לפיטוריה של ראובן. "כקולגות ומתחרים של כרמית אשר עובדים עמה שכם לשכם מזה זמן רב אנחנו יכולים להעיד כי מדובר באחת הכתבות החרוצות והמצטיינות שפועלות כיום בתחום. עבודתה היא דוגמא ומופת לעיתונות מקצועית", כתבו הקולגות.

"מבלי להתייחס לשיקולים שהביאו אתכם לנקוט בצעד הקיצוני של פיטורי עיתונאים, אנו רואים בבחירה בכרמית פגיעה בזכותו של הציבור בישראל לקבל את המגיע לו מהשידור הציבורי: עיתונות מקצועית בנושא קריטי כמו בריאות".

מיטל יסעור בית-אור היתה כתבת וותיקה ב-ynet ונמנתה על צוות האתר במשך שש שנים. את דרכה החלה ככתבת גלי צה"ל באזור הדרום. באוגוסט האחרון יצאה לחופשת לידה והחליטה שלא לשוב לאתר, את תפקידה מילא באופן זמני כתב הספורט של העיתון נרי ברנר. עתה כאמור מונתה כרמית ראובן לפקיד באופן קבוע.

תגובות ynet ורשות השידור לא התקבלו. כרמית ראובן סירבה להתייחס.

  • עוד באותו נושא:
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully