וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורת מבט החדשה תחל ב-19:52

2.4.2012 / 21:05

יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת הציג את פורמט המהדורה החדש של מבט, אשר יעלה ב-6 במאי ויקדים את המתחרות בערוצים המסחריים בשמונה דקות. ומה עם ינון מגל ומרב מילר?

מהדורת מבט של הערוץ הראשון, אשר תוקדם בחודש מאי לרצועת שמונה בערב, בדומה למהדורות החדשות של הערוצים המסחריים, תחל מדי יום בשעה 19:52, כך אישרה היום (שני) ועדת התוכן של מליאת רשות השידור.

המהדורה החדשה תהיה בת כחצי שעה, והפורמט החדש יעלה לאוויר ב-6 מאי. מגישי המהדורה הנוכחית, מירב מילר וינון מגל, צפויים שלא להמשיך בתפקידם וטרם הודיעו ברשות על זהות מחליפיהם. לאחרונה קיבלו השניים זימון לשימועים בדבר המשך העסקתם, אולם אלה נמשכו בהוראת בית הדין לעבודה.

יו"ר רשות השידור, דר' אמיר גילת, הציג במהלך ועדת התוכן את מבנה מהדורת מבט החדשה: "המהדרה תפתח ב"אירוע מדיה" של מספר מוקדי שידור רלוונטיים לאותו יום, ולאחר מכן יובא תקציר חדשות היום וכן תכלול מרכיבי תוכן שמאפיינים את השידור הציבורי, כגון כתבה מרכזית מעמיקה, בנוסף לפרשנות", אמר גילת לחברי הוועדה. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לצד הקבלה של שעת השידור של מבט למהדורות החדשות של הערוצים 10 ו-2, מתכוונים ברשות גם למנות למהדורה עורך יחיד במקום הרוטציה המתקיימת כיום – בדומה למהדורות המסחריות.

בימים אלה מחפשים ברשות השידור מנהל חדש לערוץ הראשון, ועם כניסתו לתפקיד ישיקו מלבד פורמט חדש של "מבט" גם לוח שידורים חדש לערוץ כולו. "אנחנו נערכים לתפישת שידור חדשה הכוללת רצועות שידור קבועות ובהן תכנים איכותיים של תעודה ודרמה, לצד תוכניות בידור ותרבות, שיהפכו את הערוץ הראשון לרלוונטי ואטרקטיבי, שיוכל למשוך צופים רבים וקהל חדש", אמר גילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully