וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארץ": דרור גנות מסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של הקבוצה

4.4.2012 / 11:35

במסגרת התפקיד ניהל גנות את חטיבת הדיגיטל של הקבוצה הכוללת את אתר TheMarker

דרור גנות (לוסטגרטן) מסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת "הארץ". בקבוצה הודיעו אתמול כי גרנות הודיע למנכ"ל הקבוצה רמי גז על רצונו לסיים את התפקיד אותו הוא ממלא מזה שנתיים – אז החליף את עדו פולק. לפני הגעתו לקבוצת הארץ מילא גנות שורה של תפקידים, בניהם כסמנכ"ל מסחרי ב"ענני תקשורת", מנכ"ל רדיו 99, סמנכ"ל מסחרי באתר תפוז וסמנכ"ל שיווק ומכירות ב"רדיו תל אביב".

במסגרת התפקיד ניהל גנות את חטיבת הדיגיטל של הקבוצה הכוללת את אתר TheMarker, אתרי הארץ בעברית ובאנגלית ואתר עכבר העיר. גנות (38) יסיים את תפקידו בחודש יולי. תחת ניהול של גנות השיקה קבוצת הארץ אתרי אינטרנט מחודשים ופותחו האפליקציות לסלולר ולטאבלט. על פי נתוני ועדת המדרוג באינטרנט לחודש פברואר 2012, אתרי הקבוצה רושמים למעלה מ 1.2 מיליון כניסות של משתמשים ייחודיים בחודש.

מקבוצת "הארץ" נמסר כי: "גנות היווה גורם מרכזי בעיצוב האסטרטגיה העסקית ויישומה והוביל את השינוי במבנה הארגוני, בתהליכי המסחר והאופטימיזציה בחטיבת הדיגיטל. בתקופתו, אתרי קבוצת 'הארץ' התחדשו והגדילו את הצמיחה בטראפיק".

גנות מסר: "השלמתי את תפקידי המאתגר בקבוצת הארץ TheMarker, תקופה של בנייה מחדש והצלחות מרשימות במהלכים עסקיים בשוק הדיגיטל הנמצא בשינוי מתמיד. עבורי, זו נקודת הזמן הנכונה להמשיך הלאה בתוכניות בעולם העסקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully